کد مطلب: ۴۳۳۹۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه اولیه‌ای که مجددا متوقف شد / دوشنبه زمان بازگشایی فروی

عرضه اولیه‌ای که مجددا متوقف شد / دوشنبه زمان بازگشایی فروی

نماد فروی که تاکنون بیش از 165درصد در بازار سهام بازدهی داشته است به دلیل نوسان 50درصدی قیمت مجددا متوقف شد. این نماد روز دوشنبه بازگشایی خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات شنبه، نماد فروی به دلیل نوسان 50درصدی قیمت مجددا متوقف شد. فروی که در بهمن ماه عرضه اولیه شد، برای بار دوم است که به دلیل نوسان 50درصدی قیمت متوقف می‌شود. بار نخست 23 بهمن بود که پس از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی، اطلاعات آن دو روز بعد شفاف‌سازی شد. بر اساس شفاف‌سازی صورت گرفته و پاسخ به پرسش‌های منتشرشده در تدان، میزان تولید این شرکت برای سال 1399 معادل 9060 تن شمش روی برنامه‌ریزی شده است. همچنین بر اساس این شفاف سازی فروش صادراتی شرکت در ماه آذر به کشورهای منطقه، شرق و جنوب‌شرق آسیا بوده است. این شرکت همچنین دلیل کاهش سودآوری شرکت را در سال 1394، کاهش قابل توجه قیمت‌های جهانی دانسته است.

گزارش یکماهه عملکرد مالی فروی در بهمن ماه نشان می‌دهد شرکت ذوب روی اصفهان از فروش انواع محصولات رویی 10 میلیارد و 606میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به ماه دی افتی 93درصدی را نشان می‌دهد.

1 8

نماد فروی در حالی به علت نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر متوقف شد که این نماد از زمان عرضه تاکنون 160درصد افزایش قیمت داشته است و هشتمین نماد پربازده عرضه اولیه امسال محسوب می‌شود. این در حالی است که کمتر از یک ماه از زمان عرضه این نماد گذشته است. شرکت ذوب روی اصفهان باید حداکثر ظرف مدت دو روز کاری سوالات و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان توسط شرکت بررسی و پاسخ به آن ها مطابق اطلاعیه اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی افشا کند.

بر این اساس نماد فروی مجددا روز دوشنبه بازگشایی خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.