کد مطلب: ۴۶۷۱۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس فردا سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ چه می‌شود؟

بورس فردا سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ چه می‌شود؟

یک کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که با بهبود اوضاع هسته، بتوان پیش‌بینی کرد که جو بازار فردا مثبت باشد. ظاهرا اقبال بازار به سهم‌های بزرگتر بیشتر از سهم‌های کوچک‌تر بوده و سهم‌های بزرگ و شاخص‌ساز می‌توانند معاملات بهتری را تجربه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه مشکل هسته معاملاتی امروز تا حدی معاملات را از حالت عادی خارج کرده بود، گفت: خیلی از منفی و مثبت‌هایی که در نمادها شاهد بودیم تحت تاثیر ایرادها و اختلالات هسته قرار گرفت. اما آنچه که می‌توان از معاملات امروز برداشت کرد، یک بازار مثبت بود و اینکه همچنان تقاضای کافی برای رشد قیمت سهم‌ها در بازار مشاهده می‌شود.

وی درخصوص بازار فردا بیان کرد: این احتمال وجود دارد که با بهبود اوضاع هسته، بتوان پیش‌بینی کرد که جو بازار فردا مثبت باشد. ظاهرا اقبال بازار به سهم‌های بزرگتر بیشتر از سهم‌های کوچک‌تر بوده و سهم‌های شاخص‌ساز می‌توانند معاملات بهتری را تجربه کنند.

درحالی که شاخص امروز با ریزش 18 هزار واحدی به زیر دو میلیون واحد عقب‌نشینی کرد، این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: معاملات بازار درحالی پیگری می‌شود که بازار توانسته است از مرز روانی دو میلیون واحد عبور کند و معمولا به صورت تاریخی و روانی در چنین ارقامی فشار عرضه‌ها بیشتر است. اما بازار به نسبت معاملات معقول‌تری را تجربه کرده و امید زیادی به تثبیت شاخص بالای دو میلیون واحد وجود دارد. پس از آن با دنبال کردن سایر متغیرها باید دید سمت و سوی بازار به کدام جهت خواهد رفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.