خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۸۴۹۳

قرمزپوشی بازار سهام / نمادهای شاخص‌ساز روندی نزولی دارند

قرمزپوشی بازار سهام / نمادهای شاخص‌ساز روندی نزولی دارند

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افت 1.5 درصدی به یک میلیون و 674 هزار واحد رسید و امروز حتی بسیاری از نمادهای شاخص‌ساز منفی هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل تحت تاثیر معاملات فملی، فولاد، خودرو، خساپا و وبملت افت داشت و به یک میلیون و 674 هزار واحد رسید.

اما از طرفی نمادهای پالایشی مانند شپنا و شبندر روندی مثبت داشتند و صف خرید تشکیل دادند.

بازار 30 1

در جریان معاملات امروز بیشترین تقاضا مربوط به عرضه اولیه ثامید و نماد پترول است و بیشترین عرضه مربوط به نمادهای خودرویی و خگستر.

بازار پرعرضه امروز شاید به علت نقدکردن سهام و ایجاد نقدینگی برای خرید عرضه اولیه وسپهر و پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم باشد اما عوامل دیگری مانند ادعای فعال شدن مکانیسم ماشه از سوی امریکا و جو هیجانی ایجاد شده در بازار سهام به خاطر اخبار مخابره شدن به بازار نیز روی روند منفی بازار سهام تاثیر دارند.

بازار 30 تاثیر

نمادهای تاپیکو، وبملت، اخابر و خودرو بیشترین تاثیر منفی و نمادهای کگل و کچاد بیشترین تاثیر مثبت روی بازار سهام را داشتند.

همپنین امروز آخرین مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم است و عرضه اولیه وسپهر نیز امروز انجام می‌شود.

ریزش 1.5 درصدی شاخص هم‌وزن در جریان معاملات امروز حاکی از کلیت منفی بازار در کنار سهم‌های شاخص‌ساز است، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از به تعادل رسیدن بازار در نیمه دوم بازار است

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.