کد مطلب: ۴۹۱۲۰۲

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ آبان ۹۹ / باید منتظر سیاست‌های بانک مرکزی ماند

پیش‌بینی بورس فردا 24 آبان 99 / باید منتظر سیاست‌های بانک مرکزی ماند

در دو روز آخر معاملات هفته گذشته روند عرضه و تقاضا در بازار سهام به تعادل رسید و در روز چهارشنبه شاخص کل بازار سهام صعودی شد، اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند بازار سهام به متغیرهایی مانند نرخ سود بانکی، قیمت دلار و سرمایه خارج شده از بازار بستگی دارد که نرخ سود و بانگی و افزایش قیمت دلار به سیاست‌های بانک مرکزی بستگی دارد. اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

محمد خبری‌زادف کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا گفت: فردا احتمالا بازاز سهام مثبت است اما باید برای ادامه این فرایند مثبت به عرضه و تقاضا در بازار سهام فردا دقت کرد.

این کارشناس با بیان اینکه در حال حاضر سیاست‌های بانک مرکزی بیشترین تاثیر بر بازار سهام را دارد گفت: هنوز نرخ بهره بانکی و نرخ بهره بین بانکی تکان نخورده است و از طرفی باید دید سیاست بانک مرکزی در کنترل قیمت دلار چه خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با حمایت از بازار سهام گفت: فعلا دوره اصلاح بازار سهام تمام نشده است و برخی می‌گویند چندین هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه به بازار سهام تزریق شده است که این عمل شاخص کل بازار سهام را به صورت مصنوعی مثبت می‌کند و کف‌سازی شاخص کل را به تعویق می‌اندازد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.