کد مطلب: ۸۹۴۸۰۴

واکنش بانک مرکزی به اتصال سایت‌های قمار به درگاه‌های بانکی

واکنش بانک مرکزی به اتصال سایت‌های قمار به درگاه‌های بانکی

بانک مرکزی به اتصال سایت‌های قمار به درگاه‌های بانکی واکنش نشان داد و اعلام کرد: نیاز باشد جوابیه می‌دهیم!

به گزارش تجارت‌نیوز، با بررسی تعدادی از سایت‌های شرط‌بندی ، متوجه شدیم حتی با ارسال اطلاعات غلط، شما را به عنوان کاربر می‌پذیرند و با اینکه برخی احراز هویت لازم دارند اما همه آنها در یک چیز مشترک هستند؛ برای شروع باید حساب خود را شارژ کنید و یکی از این راه‌ها شارژ از طریق درگاه مستقیم بانکی است!

‌تبیان پیگیر این ماجرا شد که چطور سایت‌های شرط‌بندی به درگاه بانک‌های مختلف ایران وصل هستند و حتی به فرض درگاه اجاره‌ای که صاحب آن می‌تواند یک کارتن‌خواب باشد یا کسی که شرکتی را صوری ثبت کرده و درگاه را اجاره داده، اما تراکنش‌های آن مورد بررسی بانک مرکزی قرار نمی‌گیرد؟

در این وب‌سایت‌ها با وارد کردن شماره تلفنی که با کدملی هم‌خوانی داشته‌باشد، شما به راحتی می‌توانید حساب‌تان را شارژ کنید، حتی در چند وب‌سایت به برنامه‌های پرداخت مانند پی‌پاد و همراه کارت وصل شدیم که کد فعال‌سازی هم برای‌مان فرستادند!

 ‌برای گرفتن جواب سوال‌های‌مان به سراغ مهران محرمیان، معاون فناوری بانک مرکزی رفتیم، برای مصاحبه نیاز به نامه‌نگاری‌ها با روابط عمومی بود که بعد از طی کردن همه مراحل و سه هفته انتظار و پیگیری، هیچ‌کدام از سوال‌هایمان را جواب ندادند و در نهایت  در پاسخ به پیگیری‌ها روابط عمومی اعلام کرد:"شما گزارشتون رو منتشر کنید، نیاز بود جوابیه می‌دیم"!

منبع : وب نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.