فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۱۰۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام ۵ میلیارد تومانی بانک کارآفرین به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 5 میلیارد تومانی بانک کارآفرین به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

پزشکان و افراد فعال در سایر رشته‌های مرتبط، می‌توانند از وام 5 میلیارد تومانی بانک کارآفرین برای خرید مطب، تجهیزات، مواد اولیه و لوازم مصرفی بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک کار‌آفرین در طرح «ارزش سلامت» به پزشکان و افراد مشغول در سایر رشته‌های مرتبط با پزشکی تسهیلاتی را با سقف پنج میلیارد تومان، نرخ سود ۲۳ درصدی و با مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه پرداخت می‌کند. متقاضی می‌تواند با اعتبار شغلی و سند ملک وهمچنین سپرده‌گذاری، این تسهیلات را برای خرید مواد اولیه، خرید تجهیزات و لوازم کار، خرید مطب یا محل فعالیت و همچنین تعمیر و بازسازی آن دریافت کند.

جزئیات و نحوه دریافت طرح ارزش سلامت بانک کارآفرین

بانک کارآفرین در این طرح تسهیلاتی سقف پنج میلیارد تومان را برای خرید مطب، تجهیزات، مواد اولیه و لوازم مصرفی در نظر گرفته است. البته چنانچه پزشک وام‌گیرنده تسهیلات را صرف امور بازسازی مطب خود بکند، سقف مبلغ وام به سه میلیارد تومان کاهش می‌یابد.

متقاضی پس از افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این بانک، باید مبلغی را تحت عنوان سپرده در آن قرار دهد تا میانگین و گردش حساب مناسب ایجاد شود.

بانک کارآفرین مدارک مورد نیاز برای ضمانت تسهیلات ارزش سلامت را داشتن سند ملکی، اعتبار شغلی و همچنین پروانه نظام پزشکی و ضامن هم‌صنف اعلام کرده است.

افزون بر آن، بانک کارآفرین باید از وضعیت نداشتن چک برگشتی و بدهکار نبودن متقاضی به بانک نیز اطمینان حاصل کند.

مشمولان دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک کارآفرین چه کسانی هستند؟

 پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، روانپزشکان، و دامپزشکان، از گروه پزشکی و همچنین دندان‌سازان، روانشناسان، ماماها و مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل از سایر رشته‌های مرتبط پزشکی، گروه‌های هدف طرح ارزش سلامت هستند. به علاوه افراد دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط با پزشکی و افراد دارای مدرک دکترای علون آزمایشگاهی نیز می‌توانند تا سقف پنج میلیارد تومان از این وام بهره‌مند شوند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.