فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۵۷۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک ملت

شرایط دریافت وام 600 میلیون تومانی بانک ملت

وام 600 میلیون تومانی بانک ملت در طرح شایان یک با نرخ سود متغیر بین 14 تا 23 درصد است که به دارندگان حساب سپرده کوتاه‌مدت در این بانک پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک ملت تسهیلات «شایان یک» را به مشتریانی پرداخت می‌کند که در شعب این بانک حساب کوتاه‌مدت افتتاح کرده و با سپرده‌گذاری موفق به ایجاد معدل حساب حداقل دو ماهه شده‌اند. نرخ سود وام شایان یک بانک ملت بر اساس ضریب برابری تسهیلات و میانگین حساب می‌تواند 14، 18 و یا 23 درصد باشد. جزئیات بیشتر از طرح شایان یک در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

جزئیات دریافت وام 600 میلیون تومانی بانک ملت

متقاضیان باید برای دریافت وام شایان یک بانک ملت ابتدا یک حساب سپرده کوتاه‌مدت افتتاح کنند و حداقل 15 میلیون تومان درآن سپرده قرار دهند تا پس از دو ماه حداقل میانگین حساب ایجاد شود. نسبت سقف تسهیلات به میزان سپرده نیز 4.5 برابر تعیین شده است.

برای این وام 600 میلیون تومانی، بانک ملت سود 14، 18 و 23 درصدی اعلام کرده است که می‌تواند به نسبت ضریب برابری تسهیلات و معدل حساب متفاوت باشد. ضمانت بازپرداخت اقساط نیز از طریق ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی امکان‌پذیر است.

مبلغ اقساط وام شایان یک بانک ملت چقدر است؟

چنانچه نرخ سود حداکثری یعنی 23 درصدی لحاظ شود، باتوجه به مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماهه وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ 23 میلیون و 613 هزارتومان به بانک ملت پرداخت کند. درپایان مدت سررسید نیز مجموع مبلغ وام و سود آن به 836 میلیون تومان می‌رسد. علاوه بر اینکه طرح شایان یک بانک ملت شامل 200 هزارتومان هزینه جانبی اعم از هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.