خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۷۴۴۵۳۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ دی ۱۴۰۱ / تغییر جهت سکه امامی

قیمت طلا و سکه امروز 12 دی 1401 / تغییر جهت سکه امامی

از روز گذشته قیمت دلار مجددا بر مدار افزایشی قرار گرفته است. در بازار طلا و سکه هم قیمت سکه امامی با پشت سر گذاشتن افت دیروز، معاملات روز جاری را با رشد سپری می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا نسبت به آخرین نرخ روز گذشته کاهش کمی را تجربه کرده است اما قیمت سکه روندی رو به رشد را طی کرده و اکنون وارد کانال بالاتر شده است.

قیمت طلا (18عیار) امروز یک میلیون و 850 هزار و 600 تومان شد. طلا و سکه به طور کلی از روز پنجشنبه نسبت به چند هفته گذشته در حال تجربه روند نزولی و بازگشت به کانال‌های قبلی بودند اما امروز دست کم قیمت سکه در مسیر رشد قرار گرفته است.

55

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، اکنون 20 میلیون و 204 هزار تومان است و نسبت به قیمت بازگشایی بازار مسیری ثابت را طی کرده است.

حباب این نوع سکه در این لحظه دو میلیون و 604 هزار تومان است که نسبت به روز گذشته افزایش را تجربه پشت گذاشته است. قیمت روز گذشته این فلز ارزشمند 19 میلیون و 997 هزار تومان تومان بوده و بر همین اساس قیمت سکه امامی امروز افزایشی ارزیابی می‌شود.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی نیز اکنون در لحظه تنظیم این گزارش به 18 میلیون و 596 هزار تومان قیمت دارد. حباب این نوع فلز ارزشمند یک میلیون و 19 هزار تومان برآورد می‌شود که نسبت به قیمت قبلی آن کاهش داشته است.

آخرین نرخ روز گذشته سکه بهار آزادی 18 میلیون و 501 هزار تومان ثبت شده و امروز در حال ورود به پله 18 میلیون و 600 هزار تومان است.

قیمت نیم‌ سکه

قیمت نیم ‎‌سکه در حال حاضر 11 میلیون و 900 هزار تومان و نسبت به نرخ بازگشایی امروز تغییری نداشته است. این نوع سکه در روز پنجشنبه تا 13 میلیون تومان نیز رسیده بود و حباب آن سه میلیون و 108 هزار تومان ثبت شده است. آخرین نرخ روز گذشته نیم‌سکه 11 میلیون و 800 هزار تومان بوده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه اکنون هشت میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده و نسبت به روز گذشته کاهشی 100 هزار تومانی داشته است. قیمت حباب آن نیز در حال حاضر چهار میلیون و 400 هزار تومان یعنی دقیقا نیمی از قیمت آن است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی نیز قیمت چهار میلیون و 100 هزار تومان برآورد می‌شود. حباب این سکه نیز یک میلیون و 933 هزار تومان است.

برخلاف روند قیمت دلار در روز گذشته که افزایش داشت و دوباره وارد کانال 41 میلیون تومان شد، قیمت طلا و سکه همچنان به مسیر کاهشی خود ادامه دادند.

اما امروز به نظر می‌آید سکه امامی به رشد قیمت تمایل دارد. با کاهشی شدن قیمت سکه در چند روز گذشته تقاضا برای خرید در بازار طلا و سکه کاهش پیدا کرده است. تا روز پنجشنبه هفته گذشته قیمت سکه تا 22 میلیون نیز رسیده بود. این روند نشان‌دهنده این موضوع است که بازار را با قیمت‌های دستوری نمی‌توان کنترل کرد.

آخرین پیش‌بینی‌ها را در صفحه پیش بینی قیمت طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.