کد مطلب: ۸۹۸۳۰۱

جلسه شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد

جلسه شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد

​جلسه شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور جمعی از روسای سابق این سازمان، مدیران‌عامل پیشین ارکان بازار سرمایه و برخی از صاحب‌نظران برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، جلسه شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور روسای فعلی و سابق این سازمان، مدیران عامل پیشین ارکان بازار سرمایه و برخی از صاحب‌نظران این بازار صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد.

در این جلسه موضوعات روز و مرتبط با بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفت و حضار در این جلسه نظرها، پیشنهادها و راهکارهای خود را در این زمینه ارائه دادند و به بررسی و تحلیل شرایط بازار سرمایه پرداختتند.

همچنین، در جلسه امروز شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار، «تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع : سنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سهامدار حقیقی

    بیچاره شدیم .
    ریزش شدید بورس در چند روز آینده اتفاق می افته .

  • سعید

    واگذارتان میکنیم به خداوند تبارک و تعالی
    آدم با دشمنش چنین نمیکند که شما کردید،
    فقط بورس را کنترل کردید!!!!!!!!!

  • علی کرمیان

    درمیان عرضه اولیه های امسال ، مسئولین مولد نیروگاهی تجارت فارس بانماد بمولد متاسفانه کلاهبرداری نموده وبدون هیچگونه دلیل منطقی، زیان بیش ازسی درصدی به خریداران سهم تحمیل وآنهارا دربرهه حساس انتخابات به نظام جمهوری اسلامی بدبین می کنند امیدوارم موردتوجه مسئولین ذیربط قرارگرفته وازادامه ی روندناصحیح جلوگیری نمایند

  • ناشناس

    چه گفته شد نمی دانم خبرات خوب

  • ناشناس

    جناب خاندوزی و عشقی فرمودند که بورس روند طبیعی خودش را طی میکنه و سهامداران نگویند بورس سقوط کرده که ما خیلی خیلی ناراحت میشیم!!!!!!!!

  • سید

    بررسی در مورد اینکه چگونه پول ملت رو آتیش بزنیم و خون به دل این ملت کنیم خدا از تون نگذره حق الناس گردن تون هست

  • عاشق ایران عزیز

    سلام و عرض خسته نباشید ، نظر به اینکه مَثَل شما مَثَل نوش دارو پس از مرگ سهراب است در آن شکی نیست واز طرفی هروقت صحبت از بورس به میان می آید سریعأ به سراغ نوسان جزء لاينفك از بورس ميرويد چون نه کاری بلدید ونه قصد حل و فصل اقتصاد کشور را دارید. اگر حافظه شما مسئولین یاری کند مقام عالی امور اجرایی وهیئت اقتصادی حتی غیر اقتصادی ایشان در قبل از انتخابات با شعار خوب با جملات عامه پسند وارد میدان شدید مخصوصا شعار اصلی رئیس دولت عقلانیت ومدیریت بود ومشکل اقتصادی زمان آقای روحانی را از نا کار آمدی و وعدم لیاقت و مدیریت بد میدانستید ولی شما عزیزان با مدیریت خود روی جناب روحانی و دولتهای قبلی را سفید کردید ودر عمل هرآنچه که قول داده بودید بر خلاف آن عمل کردید . از زمان روی کار آمدن شما بیش از دو سال گذشته ولی وضع اقتصاد بد و بدتر شده بلایی سر بورس آوردید هزارسال دیگر هم درست شدنی نیست در حالیکه با بورس سالم وبدون هزینه خیلی از کارهای افتصادی کشور قابل حل است مثل کنترل نوسانات دلار و جمعآوری نقدینگی بیش از حد مردم و هدایت مبالغ به طرف صنعت و... بشود. ولی شما کاری کردید که همه از بورس فراری شده واین همه سرمایه از بورس خارج وبه طرف بازار ارز و طلا و ناکجا آباد روانه گشته است. و عملاً فعالا اقتصادی را از بورس فراری داده اید . اگر به خودتان ارزش قائل نیستید خواهشن با آبروی مقام معظم رهبری بازی نکنید واما راه حل پیشنهادی : به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش دهید وبا توکل بخداوند تبارک وتعالی وبا عمل به راه حل های پیشنهادی حضرت آقا عمل کنید .به پیر وپیامبر قسم میخورم که به حول قوه الهی موفق و پیروز میشود

  • ناشناس

    فقط مردم که به حرف شما اعتماد کردن بد بخت شدن

  • ناشناس

    لعنت به مسولین بورس

  • ناشناس

    فقط خدا لعنتشون کنه که بامردم چه کردن شما که برد نیستین غلط میکنیین بورسرا به مردم معرفی میکنیین برای سرمایه گذاری