فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۴۸۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

تحلیل بنیادی کاوه / پرده پنجم از سریال ناامیدکننده عملکرد فولاد کاوه رقم خورد

میزان تولید کاوه در مردادماه ۵۴ درصد کاهش یافت

تحلیل بنیادی کاوه / پرده پنجم از سریال ناامیدکننده عملکرد فولاد کاوه رقم خورد

بررسی گزارش تولید و فروش فولاد کاوه جنوب کیش در مردادماه، نشان از کاهش چشم‌گیر تولید همزمان با افت تناژ فروش و درآمد این شرکت نسبت به ماه‌های پیشین دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

نگاهی به گزارش منتشر شده از سوی فولاد کاوه در مردادماه سال جاری، نشان می‌دهد سطح تولید این نماد در این ماه، با افت ملموس 54 درصدی نسبت به تناژ تولید شرکت در تیرماه، به سطح 106 هزار و 451 تنی رسیده است. همچنین میزان تولید کاوه در پنجمین ماه سال، با افتی 52.5 درصدی نسبت بهمدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

تولید کاوه

تناژ فروش کاوه در مردادماه 44 درصد افت کرد

عملکرد فولاد کاوه در مردادماه، پرده‌ای دیگر از سریال کاهش متوالی تناژ فروش کاوه در سال 1403 را به نمایش گذاشت. کاوه در پنجمین ماه سال، فروش 88 هزار و 176 تن از محصولات خود را ثبت کرد که 8.4 درصد نسبت به تیرماه و 44 درصد در مقایسه با مردادماه سال 1402، افت داشته است.

فروش کاوه

درآمد یک ساله فولاد کاوه 45 درصد آب رفت 

درآمد فولاد کاوه جنوب کیش در مردادماه در سطح هزار و 372 میلیارد تومانی قرار گرفت. این در حالی است که شرکت در تیرماه موفق به ثبت درآمد هزار و 797 میلیاردی شده بود. بنابراین درآمد شرکت بیش از 23 درصد کاهش یافته است. همچنین درآمد نماد کاوه نسبت به بازه مشابه در سال 1402، بالغ بر 45 درصد افت را تجربه کرده است.

درآمد کاوه

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.