فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۴۵۷۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بهترین پادکست‌های ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران

بهترین پادکست‌های ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران

در دنیای امروزی، بسیاری از افراد گوش دادن به پادکست را جایگزین مطالعه کرده‌اند. پادکست‌های متعددی وجود دارند که به بررسی بازار ارز دیجیتال، بلاکچین و وب3 می‌پردازند و در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروزه پادکست‌ها برای بسیاری از افراد جایگزین مطالعه و یا برنامه‌های رادیویی شده‌اند. این فایل‌های صوتی از دهه گذشته محبوبیت فراوانی را به‌دست آورده‌اند و در حال حاضر یکی از روش‌های نوین یادگیری به حساب می‌آیند.

پادکست‌های رمزارزی متعددی وجود دارند که گوش دادن به آنها می‌تواند برای سرمایه‌گذاران در بازار رمزارز مفید باشد. گوش دادن به پادکست‌های ارز دیجیتال راهی برای دسترسی به جدیدترین اخبار، تکنولوژی‌های بلاکچین و داستان‌های بازار کریپتو است. در ادامه به‌ شش پادکست در حوزه ارز دیجیتال پرداخته خواهد شد.

پادکست پامپ

پادکست پامپ (The Pomp Podcast) یکی از پادکست‌های رمزارزی است که از سال ۲۰۱۸ در حال پخش است. سازنده این پادکست، آنتونی پامپلیانو است که در پادکست‌های ۱۰ تا ۴۰ دقیقه‌ای به صحبت با بیلیونر‌های دنیای رمزارز و فعالان در این بازار می‌پردازد. در این پادکست موضوعات بازارهای مالی، دنیای کسب‌و‌کار و بیت‌کوین مورد بررسی قرار می‌گیرد. مارک کوبان و رابرت کیوساکی از مشهور‌ترین میهمانان پیشین از پادکست بوده‌اند.

پادکست پامپ ارز دیجیتال

پادکست آنچیند

پادکست آنچیند (unchained) از سال ۲۰۱۶ تاکنون توسط لارا شین اجرا می‌شود. لارا شین که خود یکی از طرفداران کریپتو و یک خبرنگار مستقل است، در این پادکست درباره تاثیر تکنولوژی بلاکچین و رمزارزها بر روی زندگی افراد صحبت می‌کند. تاکنون بیش از ۴۵۰ قسمت از پادکست در پلتفرم‌های متفاوت منتشر شده است.

پادکست ارز دیجیتال

پادکست کریپتو بد

پادکست (The Bad Crypto) یکی دیگر از پادکست‌هایی است که از سال ۲۰۱۷ تاکنون به موضوعات مربوط به ارز دیجیتال، بیت‌کوین، اتریوم و NFTها و آلت‌کوین‌ها می‌پردازد. تاکنون ۷۵۰ قسمت از این سری پادکست‌های ۴۵ تا ۶۰ دقیقه‌ای منتشر شده است.

پادکست بنکلس ارز دیجیتال

پادکست Bankless

این پادکست آموزشی به مباحث دنیای رمزارزها از جمله حوزه مالی غیرمتمرکز و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می‌پردازد. نویسنده مشهور حوزه مالی غیرمتمرکز، دیوید هافمن و بنیان‌گذار Mythos Capital میزبان این پادکست هستند که از سال ۲۰۲۰ تاکنون، ۵۵۵ قسمت از این پادکست را اجرا کرده‌اند.

پادکست Crypto 101

این پادکست آموزشی با میزبانی برایس پاول و ارون مالون از سال ۲۰۱۷ تاکنون در حال اجراست. قسمت‌های این پادکست بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه هستند و آموزش‌های تکنیکال را با زبان ساده به سرمایه‌گذاران و فعالان توضیح می‌دهد.

پادکست کریپتو 101 ارز دیجیتال

پادکست کوین‌دسک

این پادکست توسط رسانه مشهور کوین‌دسک به صورت روزانه منتشر می‌شود و به مهم‌ترین اتفاقات دنیای رمزارز، بلاکچین و وب3 می‌پردازد. از سال ۲۰۱۸ تاکنون، بیش از 1500 قسمت از این پادکست توسط تیم کوین‌دسک منتشر شده است.

پادکست کوین دسک ارز دیجیتال

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.