فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۵۰۲۶۸

تحلیل روند قیمت بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال:

سطح ۲۳ هزار دلار در انتظار بیت کوین

سطح 23 هزار دلار در انتظار بیت کوین

قیمت بیت کوین و اتریوم در هفته گذشته 20 درصد افزایش یافته است. این افزایش قیمت‌ها، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد اینکه بازار ارزهای دیجیتال تا چه اندازه می‌توانند صعود کنند، ایجاد کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به اینکه افراد بیشتری برای محافظت از ثروت خود و استفاده از فرصت‌ها به بیت کوین و ارزهای دیجیتال روی می‌آورند، درک پتانسیل این بازارها ضروری است.

آیا این افزایش قیمت می‌تواند شروع صعودی بزرگتر باشد؟

در 15 ژانویه، بازار ارزهای دیجیتال در محدوده مثبتی قرار داشت. ارزش کل بازار بیش از 2 تریلیون دلار بود که نسبت به روز گذشته 0.53 درصد افزایش داشت. حجم معاملات طی 24 ساعت به میزان قابل توجهی 16.66 درصد کاهش یافت و به 84.28 میلیارد دلار رسید.

مقدار وجوهی که در DeFi نگهداری می‌شود اکنون به 12.76 میلیارد دلار رسیده است که 15.14 درصد از کل فعالیت معاملاتی 24 ساعته بازار ارزهای دیجیتال را شامل می‌شود. به طور مشابه، ارزش استیبل‌کوین‌ها اکنون به رقم خیره کننده 67.57 میلیارد دلار رسیده است که 80.17 درصد از کل معاملات ارز دیجیتال انجام شده در 24 ساعت گذشته را تشکیل می‌دهد.

آموزش ارز دیجیتال توسط یکی از بزرگترین موسسات ایالات متحده

در شروع دوره آموزش بیت کوین، به گفته اساتید این دوره، دوره دیگری با تمرکز بر برنامه نویسی بیت کوین وجود خواهد داشت. دانش‌آموزان فرصتی هیجان‌انگیز خواهند داشت تا یک کتابخانه بیت کوین را از ابتدا بسازند و یاد بگیرند که چگونه کار می‌کند.

دوره‌های ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای در کالج‌های ایالات متحده محبوب شده‌اند، از جمله آخرین دوره‌هایی که به این گرایش پیوسته، دانشگاه تگزاس A&M با بیش از 74000 دانشجو است. پذیرش این دوره‌ها در کلاس درس به دلیل ارتباط آنها در دنیای امروز در حال افزایش است.

در 13 ژانویه، پروفسور Korok Ray اعلام کرد که دوره‌ای در مورد پروتکل‌های بیت کوین به دانشجویان کالج مهندسی و مدرسه بازرگانی در تگزاس A&M آموزش داده خواهد شد. شروع این کلاس‌ها از 17 ژانویه، زمانی که ترم بهار شروع می شود، خواهد بود.

یکی از اساتید این دوره‌ها در یک تاپیک چهار قسمتی در توییتر خود گفت: برنامه نویسی این رمزارز به جزئیات پروتکل آن می‌پردازد و به دانش آموزان آموزش می‌دهد که چگونه کتابخانه بیت کوین خود را از ابتدا بسازند. این مسئله، قطعا به ترویج استفاده از بیت کوین و پذیرش ارزهای دیجیتال کمک می‌کند و تقاضای آنها را در آینده افزایش می‌دهد.

بازار ارز دیجیتال، بیت کوین

نمودار قیمت بیت‎‌کوین - منبع: Tradingview

روند قیمت بیت کوین

تا این لحظه این ارز دیجیتال عملکرد شگفت انگیزی داشته است. این رمز ارز توانست سطح 20911 دلار را نیز پشت سر بگذارد. افزایش قیمت صعودی این رمز ارز مسیری را برای تداوم روند صعودی بازار ایجاد کرده است. گفتنی است، با افزایش پتانسیل صعود در بازار، احتمال رسیدن قیمت به هدف معاملاتی بعدی خود در 23000 دلار افزایش می‌یابد.

بیت کوین در حال حاضر دارای سطح حمایت فوری 20500 تا 20000 دلار است و شاخص‌های RSI و MACD نشان دهنده اشباع خرید در بازار هستند. بنابراین، اگر بیت کوین قادر به عبور از سطح مقاومت 21500 دلاری نباشد، احتمال بازگشت بیت کوین به حمایت فوری آن بر روی 20000 دلار وجود خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.