فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۵۲۵۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شیبا اینو تبدیل به محبوب‌ترین ارز دیجیتال هفته‌ اخیر در جهان شد

شیبا اینو تبدیل به محبوب‌ترین ارز دیجیتال هفته‌ اخیر در جهان شد

شیبا اینو با پیشی گرفتن از بیت کوین و اتریوم، به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال میان کیف‌پول‌های جدید انتخاب شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای و کیف‌پول‌های ارز دیجیتال در طی هفته گذشته، ارز دیجیتال و میم‌کوین مشهور شیبا اینو به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال در جهان میان کیف‌پول‌های جدید شناخته شده است .

شیبا جلوتر از بیت کوین و اتریوم

با وجود اینکه حوزه بانکداری برای افراد غیرمتخصص موضوعی کسل‌کننده است، اما با تکنولوژی بلاکچین و ظهور ارز‌های دیجیتال، مسائل مالی نیز برای افراد غیرمتخصص به موضوعی جالب تبدیل شده است .

با شنیدن عبارت‌ « محبوب‌ترین ارز دیجیتال » در طی هفته گذشته، ذهن اکثر افراد به سمت ارز دیجیتال مشهور و ایده ساتوشی ناکاموتو، یعنی بیت‌ کوین می‌رود . دومین ارز دیجیتال محبوب در جهان بر اساس ارزش بازار یعنی اتریوم (ETH) نیز به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال هفته گذشته انتخاب نشده است .

محبوب‌ترین ارز دیجیتال در کیف‌پول‌های جدید

شیبا اینو (Shiba Inu) بر اساس داده‌های درون‌‌رنجیره‌ای و اظهار پلتفرم آنالیز داده‌های ارز دیجیتال Nansen ، به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال در طی هفته گذشته شناخته شده است . بر اساس آمار این پلتفرم تحقیقاتی، شیبا اینو طی هفته سوم ‌ ژانویه ۲۰۲۳ محبوب‌ترین ارز غیر استیبل‌کوین در کیف‌پول‌ها تازه افتتاح در جهان معرفی شده است . این پلتفرم تحقیقاتی تخمین زده است که در طی این بازه، بیش از ۵۶ میلیون دلار توکن شیبا اینو وارد ۱۲۰۰۰۰ کیف‌پول تازه تاسیس کاربران شده است .

تکمیل شیباریوم و افزایش قیمت شیبا

یکی از دلایل خرید شیبا اینو توسط صاحبان کیف‌پول‌های جدید، امید آنها برای تکمیل پروژه شیباریوم توسط این ارز دیجیتال است . شیباریوم یک راه حل لایه دوم است که هدف اصلی آن، ارتقای اکوسیستم شیبا اینو است . راه حل لایه دوم این شبکه، حجم زیادی از بار تراکنش‌هایی که در حال حاضر اکوسیستم شیبا بر اتریوم تحمیل کرده است را از این شبکه جدا خواهد کرد . این لایه دوم، همچنین توکن‌های در گردش را حذف می‌کند تا حجم عرضه کم شود و در نتیجه قیمت افزایش پیدا کند .

شیباریوم

شیبا اینو در حال حاضر با قیمت ۰ . ۰۰۰۰۱۲۱ دلار در بازار معامله می‌شود و ارزش بازاری معادل شش میلیارد دلاری را دارد . سرمایه‌گذاران شیبا احتمال می‌دهند که با تکمیل مرحله شیباریوم، قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳، افزایش شدیدی پیدا کند . بر اساس تغییر متن بیوگرافی توییتر شیتوشی کوساما که توسعه‌دهنده اصلی پروژه شیبا است، احتمال می‌رود که نسخه بتا شیباریوم در روز ولنتاین ( ۲۵ بهمن ) عرضه شود .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.