فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۵۰۳۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین / سطح ۳۰ هزار دلار احیا می‌شود؟

پیش بینی قیمت بیت کوین / سطح 30 هزار دلار احیا می‌شود؟

خریداران بیت کوین تلاش دارند قیمت را در بالای سطح 29 هزار دلار نگه دارند. با این وجود هنوز قیمت بیت کوین به سطح 30 هزار دلار نرسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، افزایش اخیر در قیمت بیت کوین می‌تواند به اعلام خبر پی‌پال در مورد ارز دیجیتال جدید خود، PYUSD مرتبط باشد. این شرکت پرداخت جهانی، با معرفی PYUSD که مبتنی بر فناوری اتریوم است و به هدف حفظ ارزش سرمایه طراحی شده، وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده است.

این اولین بار است که یک موسسه مالی بزرگ، استیبل کوین خود را ایجاد می‌کند. این تغییر رویکرد ممکن است بر درک عمومی نسبت به ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته و به طور بالقوه به افزایش ارزش بیت کوین کمک کند.

تاثیر ETF بر قیمت بیت کوین

کتی وود، مدیر عامل ARK Invest، باور دارد که مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا صندوق ETF بیت کوین توسط SEC تأیید شود. سایر شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ مانند: BlackRock و Fidelity نیز همچنان در حال بررسی راه اندازی ETF بیت کوین هستند. وود معتقد است که رقابت بین این شرکت‌ها به استراتژی‌های تبلیغاتی مربوطه آنها بستگی دارد.

از سوی دیگر، Grayscale، یک سرمایه گذار برجسته ارزهای دیجیتال، خواستار تایید عادلانه و بی‌طرفانه تمام ETFهای بیت کوین شده است. وود نیز معتقد است که تمام ETFها باید باهم تایید شوند تا از دادن مزیت بیشتر به یک ETF به‌خصوص جلوگیری شود.

گفتنی است، در این چند ماه اخیر، خبر تأخیر و تایید احتمالی چندین ETF بیت کوین، توجه سرمایه گذاران را برانگیخته است. با مشارکت چهره‌های با نفوذی مانند: BlackRock و Fidelity و شرکت‌هایی مانند Grayscale و کتی وود که بر اهمیت عدالت در بازار ارز دیجیتال تاکید دارند، اعتماد سازمانی به بیت کوین افزایش می‌یابد. در ادامه، این موضوع می‌تواند منجر به پذیرش بیشتر و تأثیر مثبت بر قیمت بیت کوین شود.

راه اندازی استیبل کوین پی پال

راه‌اندازی استیبل کوین پی پال هیجان زیادی را در جامعه کریپتو ایجاد کرده است. به‌طوری که بسیاری از کارشناسان پیش بینی می‌کنند، بیت کوین می‌تواند تا چند سال آینده به 250 هزار دلار برسد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که اتریوم حتی رشد سریع‌تری تا حدود 10 برابر بیشتر را تجربه کند.

پس از راه‌اندازی این استیبل کوین، به نظر می‌رسد که تعداد بسیاری از مردم به ارزهای دیجیتال علاقه‌مند شوند. این مسئله به طور بالقوه می‌تواند منجر به بهبود خدمات مالی ارائه شده توسط پی پال شود. توسعه بیشتر این پروژه‌ها، پتانسیل ایجاد انقلابی در چشم‌انداز مالی همراه با پر کردن شکاف بین ارزهای سنتی و ارزهای دیجیتال دارند.

نمودار قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین - منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

صعود بیت کوین به بیش از 29 هزار و 500 دلار با چالش‌هایی روبرو می‌شود که در صورت عدم حمایت قیمت در سطح 28 هزار و 800 دلار، احتمال کاهش بیشتر آن افزایش خواهد یافت. مبارزه برای شکست مقاومت 29 هزار و 200 دلاری ادامه دارد. همانطور که مشاهده می‌شود، خط روند نزولی قابل توجهی نیز در حدود 29 هزار و 100 دلار تشکیل شده است.

در حال حاضر پایین‌تر از میانگین متحرک ساده 100 دوره‌ای، مقاومت فوری نزدیک به 29 هزار و 100 دلار قرار دارد که به دنبال آن سطوح 29 هزار و 400 دلار و 29 هزار و 500 دلار پیش‌روی قیمت بیت کوین هستند.

شکست موفقیت‌آمیز قیمت به بالای 29 هزار و 750 دلار ممکن است نشانه روند صعودی باشد، در شرایطی که این شکست رخ ندهد؛ قیمت بیت کوین ممکن است به زیر 29 هزار دلار و احتمالاً 28 هزار و 800 دلار کاهش یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.