فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۵۴۷۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین همزمان با ریزش به سطح ۲۵ هزار دلار/ حمایت‌های پیش روی بازار کجاست؟

پیش بینی قیمت بیت کوین همزمان با ریزش به سطح 25 هزار دلار/ حمایت‌های پیش روی بازار کجاست؟

در شرایط بی‌ثبات فعلی ارزهای دیجیتال، بار دیگر توجه معامله‌گران جهانی به این بازار جلب شده است. در شرایطی که قیمت‌ها در بازار متزلزل‌اند، بیت کوین، با افت قیمت قابل توجهی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز، قیمت بیت کوین 25 هزار و 882 دلار است که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2.5 درصد کاهش داشته است. بیت کوین با حجم معاملات فوق العاده 20 میلیارد دلاری، جایگاه شماره 1 خود را در CoinMarketCap حفظ کرده و دارای ارزش بازار زنده 503 میلیارد دلاری است.

نمودار قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین، منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

چشم انداز تکنیکال بیت کوین پس از سقوط به زیر سطح 29 هزار دلاری در تاریخ 6 آگوست، تغییرات قابل توجهی داشت. در حال حاضر، ارزش بیت کوین کاهش چشم‌گیری را تجربه کرده و در محدوده 25 هزار و 800 دلار معامله می‌شود. با تجزیه و تحلیل بازه زمانی چهار ساعته نمودار قیمت بیت کوین و بررسی الگو کندلی آن در طی چند ساعت گذشته، می‌توان مشاهده نمود که احساسات نزولی قوی در این ارز دیجیتال به وجود آمده است.

به طور همزمان، اندیکاتورهای شاخص قدرت نسبی (RSI) و (MACD) هر دو وارد قلمروی اشباع فروش شده‌اند که بر تسلط احساسات نزولی غالب در بازار تأکید می‌کند.

میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) در حدود 27 هزار و 300 دلار قرار دارد. با بسته شدن کندل‌های اخیر قیمت در زیر این سطح، می‌توان تحرکات نزولی بیت کوین را پایدار دانست.

در حال حاضر، مقاومت فوری قیمت بیت کوین در حدود 26 هزار و 200 دلار قرار دارد. بسته شدن کندل‌های قیمت در بازه دو روز اخیر و همچنین ظاهر شدن یک کندل نزولی بلند در زیر سطح مذکور، می‌تواند نشان‌دهنده قدرت فشارهای نزولی در زیر سطح 26 هزار و 200 دلار باشد.

اگر این مسیر ادامه یابد، بیت کوین به طور بالقوه می‌تواند تا سطح 25 هزار و 600 دلار سقوط کند و در ادامه تا آستانه قیمت 25 هزار و 200 دلار کاهش یابد. در سمت دیگر روند، اگر قیمت بیت کوین از سطح 26 هزار و 200 دلار فراتر رود، این ارز دیجیتال ممکن است مقاومت بعدی را در محدوده 26 هزار و 800 دلار هدف قرار دهد.

در دنباله سناریو بازگشتی قیمت بیت کوین، یک حرکت صعودی پایدار می‌تواند بیت کوین را به 27 هزار و 300 دلار و در نهایت به 27 هزار و 600 دلار برساند. در سمت دیگر، کاهش بیشتر قیمت به زیر سطح 25 هزار و 200 دلار می‌تواند راه را برای ضررهای بیشتر در بازار ارز دیجیتال باز کرده و به طور بالقوه بیت کوین را به سطح 24 هزار و 800 دلار برساند.

دیدگاه کلی که از شاخص‌های فنی، از جمله EMA 50 روزه، RSI و MACD، همراه با الگوهای کندلی قیمت در نمودار چهار ساعته می‌توان برداشت کرد، فشار نزولی فزاینده در بازه قیمتی کنونی است.

برای سرمایه‌گذاران ضروری است که سطح معیار 26 هزار و 200 دلار را از نزدیک زیر نظر داشته باشند، زیرا تحرکات قمیت در زیر این سطح می‌تواند نشانه کاهش بیشتر باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.