کد مطلب: ۸۵۵۷۱۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آیا زمان مناسب برای خرید آلت کوین فرا رسیده است؟

آیا زمان مناسب برای خرید آلت کوین فرا رسیده است؟

شرکت تحلیل بازار سانتیمنت، در توییت جدید خود با ارائه داده‌هایی نشان داده که اکنون زمان مناسبی برای خرید آلت کوین است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به کاهش ناگهانی قیمت بیت کوین در هفته گذشته، چشم‌انداز آینده قیمتی ارزهای دیجیتال به یکی از موضوعات مهم مورد بحث تبدیل شده است. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران با کاهش ارزش این بازار، نظرات دوگانه‌ای را ارائه کرده‌اند. برخی بر این باورند که بازار به آرامی بهبود می‌یابد، اما برخی دیگر اعتقاد دارند که اتفاقات اخیر، تنها شروعی برای کاهش قیمت‌های بعدی در بازار ارز دیجیتال هستند.

در این میان، بر اساس نظر کارشناس رمزارز از سانتمینت که یکی از شرکت‌های فعال در تجزیه و تحلیل بازار ارز دیجیتال است، روزنه امیدی در وضعیت آشفته فعلی این بازار وجود دارد.

دیدگاه کارشناس درباره وضعیت بازار ارز دیجیتال

شرکت سانتیمنت در توییتی در پلتفرم X اعلام کرد که اکنون میانگین بازده آلت‌ کوین‌ها در منطقه حمایتی تاریخی قرار دارد. به همین دلیل است که وضعیت فعلی می‌تواند فرصت مناسبی برای ورود سرمایه‌گذاران و خرید آلت کوین‌ باشد. اتفاقات اخیر بازار ارز دیجیتال، قیمت‌ها را در سال 2023 به شدت کاهش داده است و نمی‌توان آینده این بازار را پس از کاهش قیمت‌ها به‌راحتی پیش‌بینی کرد.

موج اعتماد و فرصت برای خرید

با بررسی داده‌ها توسط سانتیمنت در روز پنچشنبه، مشخص شده است که نهنگ‌های بیت کوین همچنان فعال هستند و معاملات با حجم بالای یک میلیون دلار، روند صعودی داشته است.

با وجود شرایط آشفته بازار و تحرکات حجم بالای بیت کوین، تعداد کیف‌پول‌های با رمزارزهای بالا، کاهش پیدا نکرده است. این مسئله می‌تواند نشان‌دهنده موج اعتماد میان سرمایه‌‌گذاران باشد. بر اساس این رفتار، سرمایه‌گذاران به وضعیت فعلی بازار، به‌عنوان فرصت خرید نگاه می‌کنند.

ezgif.com gif maker 2023 08 20T205009.040 scaled

معاملات نهنگ‌های بیت کوین (منبع: Santiment )

ریزش بازار آلت کوین‌ها

به‌طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت مواجه شده است و بنظر می‌رسد که دلیل آن، افزایش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو است. 10 ارز دیجیتال بزرگ بازار نیز کاهش‌های دو رقمی را تجربه کردند. برای مثال، ریپل، سولانا، دوج کوین و شیبا اینو هر کدام به‌ترتیب 13، 11.3، 15.6 و 21 درصد کاهش قیمت را طی هفته گذشته تجربه کرده‌اند.

بیت کوین و آلت کوین

نواحی اشباع خرید و فروش آلت کوین‌ها

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.