فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۵۶۹۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت شیبا اینو / احیای شیباریوم در دست اقدام است؟

پیش بینی قیمت شیبا اینو / احیای شیباریوم در دست اقدام است؟

قیمت شیبا (SHIB) در 24 ساعت گذشته 3.5 درصد افزایش داشته است، همزمان با بهبود پیش بینی قیمت این ارز دیجیتال و رسیدن آن به سطح 0.00000827، بازار ارز دیجیتال نیز حدود 0.2 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شیبا اینو در طی هفته گذشته 16 درصد کاهش داشت و رالی امروز از منظر برخی تحلیلگران به نوعی اصلاح موقت قیمت محسوب می‌شود؛ اگرچه پیش بینی قیمت شیبا اینو همچنان مثبت است و این ارز دیجیتال نسبت به 30 روز گذشته هنوز در حدود 4 درصد بالاتر قرار دارد.

گفتنی است، افت قیمت شیبا اینو عمدتاً به دلیل راه‌اندازی اولیه ناموفق شبکه لایه دو (Shibarium) به وجود آمده است، اما با توجه به اینکه شبکه لایه دو شیباریوم آماده راه‌اندازی مجدد است، شیبا اینو روند بازیابی قیمت را آغاز کرده است.

پیش بینی قیمت شیبا اینو

پیش بینی قیمت شیبا اینو، منبع: TradingView

پیش بینی قیمت شیبا اینو همزمان با بهبود روند بازار

واضح است که پس از چند روز سقوط، شیبا اینو در تلاش برای بازیابی مقداری از مسیر نزولی خود است. البته این روند بازیابی می‌تواند ادامه یافته و این ارز دیجیتال را به سطوح مناسبی برساند.

میانگین متحرک 30 روزه شیبا (خط زرد) شروع به افزایش به سمت میانگین 200 روزه (خط آبی) کرده است که این حرکت می‌تواند نشانه وقوع یک سیگنال ورودی برای خریداران باشد.

برخورد این دو میانگین متحرک با بهبود شاخص قدرت نسبی در SHIB (خط بنفش) همزمان شده است. این شاخص پس از سقوط به سطح 40 در آخر هفته، دوباره شروع به افزایش کرده و هنوز فاصله زیادی با وقوع شرایط اشباع خرید دارد.

مشاهده این که سطح حمایت شیبا اینو (خط سبز) حفظ شده و آماده برای شروع دوباره حرکت صعودی است، از نگاه دارندگان این ارز دیجیتال محبوب، دلگرم‌کننده است. برخی از این دارندگان گمان دارند که شیبا پس از سقوط اخیر خود به کف قیمتی رسیده است.

همانطور که در بالا ذکر شد، میم کوین شیبا به دلیل مشکلات بسیار در راه‌اندازی شیباریوم، با تضعیف روند حرکتی مواجه شد. با این حال، یک پست وبلاگ از دیروز به فعالان این رمز ارز اطلاع داد که نسخه جدید و به‌روز شده و ایمن‌تر شیباریوم آماده عرضه است، نسخه‌ای که در راه‌اندازی اولیه به مشکلاتی که بر شبکه لایه دو تأثیر می‌گذارد، پرداخته است.

انتشار این خبر دلیل عملکرد بهتر قیمت شیبا اینو در بازار امروز است و اگر راه‌اندازی مجدد شیباریوم موفقیت‌آمیز باشد، به احتمال زیاد این آلت کوین می‌تواند حتی سطوح بالاتر را نیز آزمایش کند.

در موقعیت فعلی این ارز دیجیتال در سطح 0.00000827 دلار، سناریو پیش بینی قیمت شیبا اینو به طور بالقوه احتمال بازگشت قیمت در بازه یک یا دو هفته آینده به سطح 0.00000090 دلار را نشان می‌دهد.

در نگاه بلندمدت، راه‌اندازی و گسترش تدریجی شیباریوم می‌تواند منجر به ترافیک بیشتر در اکوسیستم شیبا اینو شده و قیمت شیبا اینو را قادر سازد تا یک یا دو رقم اعشار را تا اوایل سال آینده کنار بگذارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.