فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۵۸۴۳۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین / پایان بازار خرسی نزدیک است؟

پیش بینی قیمت بیت کوین / پایان بازار خرسی نزدیک است؟

از آنجایی که قیمت بیت کوین افزایش 1 درصدی را نشان می‌دهد و با توجه به تزریق 10 میلیارد دلاری به این ارز دیجیتال، گمانه زنی‌ها در مورد احتمال ورود نهنگ‌ها به این ارز دیجیتال افزایش پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همزمان با افزایش حجم معاملات در بازار ارز دیجیتال، جروم پاول اعلام کرد که برای مهار موثر تورم ایالات متحده، ممکن است مجبور به افزایش بیشتر نرخ بهره شود؛ با این وجود، معامله‌گران همچنان سناریوهای پیش بینی قیمت بیت کوین را زیر نظر دارند. در همین حال، تحلیلگران JPMorgan بیان دارند که بازار نزولی طولانی‌مدت در حوزه ارزهای دیجیتال ممکن است به زودی تمام شود.

کارشناسان برای مهار تورم، افزایش بیشتر نرخ را پیشنهاد می‌کنند

هشدار جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد تورم و احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. او در سمپوزیوم جکسون هول، طی سخنرانی خود، به پیشرفت فدرال رزرو در کاهش تورم تایید کرد؛ اما بر نیاز به اقدامات بیشتر جهت رسیدن به هدف ۲ درصدی تورم نیز اشاره کرد.

در حالی که بازار امروز به رنگ سبز است، اظهارات پاول می‌تواند یکی از دلایل آن باشد. او بر پیشرفت پایدار از طریق سیاست پولی محدود کننده جهت کاهش نرخ تورم اصلی که در حال حاضر 4.3 درصد است، تاکید کرد.

پاول کاهش قیمت کالاها و سرد شدن معاملات بخش مسکن را به عنوان نشانه‌ای از افزایش قیمت‌ها می‌داند. با تداوم نگرانی‌های تورمی، موضع پاول می‌تواند بر مسیر بازارهای سنتی و ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

مشارکت رابین‌هود در خرید 3 میلیارد دلاری بیت کوین

ارتباط اخیر بین آدرس بیت کوین و پلتفرم تجاری محبوب رابین‌هود، اشتیاق قابل توجهی را بین معامله‌گران برانگیخته و می‌تواند سناریو پیش بینی قیمت بیت کوین را به سمت افزایش بیشتر سوق دهد.

اقدام رابین‌هود، این پتانسیل را دارد که با ایجاد نفوذ بیشتر به سرمایه‌گذاران خرد و همچنین معرفی آسیب‌های خاص بازار، چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را تغییر دهد.

با این حال، دخالت معامله گران در پایگاه کاربران رابین‌هود، خطراتی مانند فروش احتمالی به دلیل تاخیرهای نظارتی را به همراه دارد. این سناریو بر اهمیت رویکردهای سرمایه‌گذاری متوازن در کریپتو تاکید می‌کند. با این وجود، ظهور رابین‌هود ممکن است توسعه ETFهای امن‌تر و تنظیم شده را تشویق و یک راه سرمایه‌گذاری بهتر را فراهم کند. بنابراین، به سناریو پیش بینی قیمت بیت کوین جنبه مثبتی می‌افزاید.

نمودار قیمت بیت کوین

نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین - منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

در روز شنبه، تحلیل تکنیکال بیت کوین با وجود نوسانات بازار ثابت باقی مانده است. ارزش بیت کوین، از قیمت اولیه 25 هزار و 500 دلار افزایش یافته و به نظر می‌رسد که قیمت بیت کوین در حال انجام یک اصلاح صعودی است و امکان رسیدن به سطح 27 هزار و 400 دلار را دارد.

طبق نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین، این ارز دیجیتال پتانسیل فراتر رفتن از سطوح فعلی به حدود 28 هزار و 650 دلار را دارد. با وجود نوسانات اخیر، پتانسیل رشد بیت کوین همچنان باقی است. با این حال، اگر قیمت بیت کوین به زیر 25 هزار و 450 دلار برسد، قیمت ممکن است تا حدود 24 هزار و 100 دلار کاهش یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.