فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۶۱۳۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین / حمایت و مقاومت‌های پیش روی بازار

پیش بینی قیمت بیت کوین / حمایت و مقاومت‌های پیش روی بازار

در چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال، به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین موضع انعطاف‌پذیری را پیش گرفته است، زیرا خریداران با تمام توان سطح حمایت 25 هزار و 800 دلار را حفظ کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز قیمت بیت کوین در حدود 25 هزار و 900 دلار قرار دارد. این ارز دیجیتال افزایشی متوسط نزدیک به 0.50 درصدی را در 24 ساعت گذشته تجربه کرده است.

بیت کوین با پشتوانه حجم معاملات 8.4 میلیارد دلاری همچنان به تسلط خود بر بازار ادامه می‌دهد و جایگاه خود را در رتبه اول بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ حفظ کرده است. این ارز دیجیتال با ارزش بازار زنده 504 میلیون دلاری و عرضه در گردش 19,474,968 بیت کوین از حداکثر عرضه 21 میلیون واحدی آن، در جایگاه رهبری بازار ارز دیجیتال همچنان نقطه کانونی سرمایه‌گذاران در سراسر جهان است.

پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین - منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

پس از تجزیه و تحلیل تکنیکال نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین، می‌توان روند صعودی ضعیفی را شناسایی کرد. به‌طوری که پس از برخورد قیمت به سطح حمایت 25 هزار و 800 دلاری، چند کندل صعودی در تایم پایین‌تر در نمودار قیمت تشکیل شده‌اند.

بیت کوین در حال حاضر به سطح حمایت قابل توجه بعدی خود در 25 هزار و 400 دلار نزدیک می‌شود. سطح مذکور پایین‌ترین گام برای قیمت بیت کوین از تاریخ 22 آگوست است.

گفتنی است، احتمال کاهش بیشتر قیمت با توجه به وجود یک کندل نزولی قوی در نمودار چهار ساعته این ارز دیجیتال، پیش بینی می‌شود؛ این کندل نزولی با حضور یک تقاطع نزولی که کمتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه رخ داده است، تقویت می‌شود. در همین زمان، شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) و شاخص قدرت نسبی (RSI) هر دو در منطقه فروش قرار دارند که در ادامه پتانسیل حرکت نزولی قیمت را تقویت می‌کنند.

اگر بیت کوین از آستانه 25 هزار و 400 دلار پایین‌تر رود، می‌توان انتظار داشت که حمایت بعدی قیمت در حدود 24 هزار و 600 دلار باشد، البته سطح 24 هزار و 150 دلار همچنان آخرین سنگر بیت کوین پیش از سقوط آن به زیر 24 هزار دلار محسوب می‌شود. در مقابل، انتظار می‌رود که مقاومت قیمت در سطح 25 هزار و 900 دلار باشد که در صورت وقوع یک حرکت صعودی فراتر از این سطح، قیمت می‌تواند راه را برای صعود به 26 هزار و 400 دلار یا حتی 27 هزار دلار باز کند.

در پایان بنا به‌نظر تحلیلگران، سطح مهم قیمتی که امروز باید به آن توجه داشت، 25 هزار و 900 دلار است، زیرا این سطح می‌تواند جهت حرکت بیت کوین را تعیین کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.