فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۸۳۷۴۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ETF آتی بیت کوین در هنگ کنگ رکورد حجم معاملات را شکست

ETF آتی بیت کوین در هنگ کنگ رکورد حجم معاملات را شکست

صندوق سرمایه‌گذاری آتی بیت کوین CSOP هنگ‌کنگ در میان افزایش قیمت اخیر بیت‌کوین (BTC) رکورد حجم معاملات و جریان خالص ورودی را شکست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس داده‌های یاهو، ETF آتی بیت کوین در تاریخ 24 اکتبر حجم معاملات 175.87 میلیون دلار هنگ‌کنگ را به ثبت رساند.

این رقم همراه با جریان خالص ورودی 138 میلیون دلار هنگ‌کنگ بود، که بالاترین حجم معاملات و جریان خالص ورودی از زمان ارائه فهرست ETF است.

رشد حجم معاملات در ETF آتی بیت کوین

پیش از این، گردش مالی روزانه این ETF آتی بیت کوین از 1 میلیون دلار هنگ کنگ تا 2 میلیون دلار هنگ‌کنگ بود. صندوق سرمایه‌گذاری آتی بیت کوین CSOP که در دسامبر سال گذشته راه اندازی شد، اولین صندوق معامله آتی بیت کوین در هنگ کنگ است.

این صندوق که توسط CSOP مدیریت می‌شود، مسیر قراردادهای ETF آتی بیت کوین استاندارد شده و معامله شده در بورس کالای شیکاگو (CME) را دنبال می‌کند. افزایش فعالیت‌های معاملاتی و جریان‌های ورودی برای ETF فیوچرز بیت کوین CSOP نشان دهنده علاقه و اعتماد فزاینده به بیت کوین است. در 24 ساعت گذشته، این ارز دیجیتال بیش از 12 درصد رشد داشته و به نزدیک 35 هزار دلار رسیده است.

رشد قیمت بیت کوین و افزایش احتمال تایید ETF بیت کوین

بر اساس داده‌های CoinGecko، در زمان نگارش این گزارش، قیمت بیت کوین با قیمت 34 هزار و 613 دلار معامله می‌شود. دلیل افزایش اخیر قیمت بیت کوین، افزایش خوش بینی در مورد راه اندازی ETF بیت کوین اسپات در ایالات متحده است. پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس هفته گذشته گفت که SEC به زودی ETF بیت کوین را تایید خواهد کرد.

گروال خاطرنشان کرد که حکم اخیر دادگاه ضربه‌ای به SEC وارد کرد و اظهار داشت که تنظیم کننده‌ها هیچ دلیلی برای رد پیشنهاد Grayscale برای تبدیل صندوق بیت کوین GBTC خود به ETF ندارند. در تاریخ 20 اکتبر، دادگاه ناحیه کلمبیا قرار است حکمی صادر کند که می‌تواند نظرات را به نفع Grayscale که به دنبال تبدیل بیت کوین تراست (GBTC) خود به ETF بود، تثبیت کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تصمیم گرفت به این حکم اعتراض نکند، که نشان دهنده مسیر هموار تایید ETF بیت کوین در ماه‌های آینده است. همانطور که گزارش شده است، پلتفرم خدمات مالی کریپتو Matrixport پیش بینی کرده است که در صورت ورود ETF به بازار، یک رشد بزرگ در انتظار معامله‌گران است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.