کد مطلب: ۸۸۴۰۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین / هدف ۳۶ هزار دلار در انتظار خریداران بازار

پیش بینی قیمت بیت کوین / هدف 36 هزار دلار در انتظار خریداران بازار

در بحبوحه رشد قیمت بیت کوین، تحلیلگران این ارز دیجیتال را همچنان در مسیر صعودی می‌بینند. به‌طوری که شاخص‌های تکنیکال هدف 36 هزار و 500 دلاری را به تحلیلگران نشان می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت کوین، ارز دیجیتال مشهور بازار، از تاریخ ۲۵ اکتبر رشد قوی را در نمودارهای چندساعته خود تجربه کرده است. این رمز ارز در حال حاضر با قیمت 34 هزار و 112 دلار معامله‌ می‌شود. روند ۲۴ ساعته قیمت بیت کوین صعود جزئی نزدیک به ۰.45 درصد را نشان می‌دهد. با این حال، این حرکت در برابر حجم معاملات قوی 35 میلیارد دلاری آن در 24 ساعت گذشته همگام شده که نشان دهنده پویایی و فعالیت غالب در بازار بیت کوین است.

پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین، منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

با نگاهی به نمودار 4 ساعته بیت کوین، نمای دقیق‌تری از عملکرد قیمت می‌توان مشاهده کرد. سطح محوری از نظر معامله‌گران ثابت بازار رمز ارز و بیت کوین، در حدود 32 هزار و 462 دلار قرار دارد. سطوح مقاومت بیت کوین در نمودار بالا ترسیم شده‌اند. سطح مقاومت اولیه بیت کوین در حدود 34 هزار و 500 دلار قرار دارد.

اگر خریداران بیت کوین شتاب خود را حفظ کنند، مقاومت‌های بعدی در 36 هزار و 500 دلار و بیشتر در 38 هزار و 579 دلار قرار می‌گیرند. از طرف دیگر، اگر خرس‌ها کنترل را در دست بگیرند، حمایت فوری 31 هزار و 212 دلار و به دنبال آن حمایت‌های بعدی در 29 هزار و 700 دلار و سطح عمیق‌تر در 27 هزار و 956 دلار مشاهده می‌شود.

با بررسی شاخص‌های فنی، شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالاترین سطح در حدود 78 قرار دارد. رقم این شاخص می‌تواند نشانه مهمی باشد زیرا که ممکن است بازار در آستانه یک اصلاح زمانی قرار گیرد. اما به‌نظر برخی معامله‌گران، وضعیت این شاهص منعکس کننده احساسات صعودی قوی پیرامون بیت کوین در این مقطع زمانی است.

میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA)، یک شاخص قابل اعتماد برای بسیاری از معامله‌گران، در حال حاضر حدود 30 هزار و 673 دلار است. این واقعیت که قیمت بیت کوین بالاتر از این متحرک نمایی متحرک (EMA) قرار دارد، تصویر صعودی کوتاه مدتی را نشان می‌دهد.

با این حال، اکنون به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین با سطح 34 هزار و 705 دلاری دست و پنجه نرم می‌کند؛ صعود موفقیت آمیز قیمت بالاتر از این سطج به طور بالقوه می‌تواند موج جدیدی از خرید را آغاز کند.

روند کلی بیت کوین صعودی به نظر می‌رسد. با این حال، معامله‌گران باید سطح 34 هزار و 700 دلار را زیر نظر بگیرند. سقوط قیمت در زیر سطح مذکور می‌تواند فروشندگان را ترغیب کند تا وارد معامله شوند. در حالی که یک حرکت صعودی بالا‌تر از آن می‌تواند نشان دهنده تداوم روند صعودی باشد.

پیش‌بینی کوتاه‌مدت برخی تحلیلگران نشان می‌دهد که بیت کوین در روزهای آینده آماده است تا سطح مقاومت 36 هزار و 507 دلاری را آزمایش کند. البته برای محقق شدن هدف مذکور، نیاز است تا احساسات صعودی فعلی تداوم داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.