فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۸۸۶۸۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین / خریداران به رالی صعودی ادامه می‌دهند؟

پیش بینی قیمت بیت کوین / خریداران به رالی صعودی ادامه می‌دهند؟

در آخر هفته، حجم معاملات بیت کوین از 10 میلیارد دلار گذشت که نشان دهنده فعالیت قوی آن در بازار است. این ارز دیجیتال در روز یکشنبه با افزایشی متوسط نزدیک به 1.50 درصد مواجه شده و قیمت آن به 35 هزار و 228 دلار رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، افزایش ارزش بیت کوین با اخبار مثبت از سمت رهبران صنعت کریپتو همراه شده است. این دیدگاه‌های خوش‌بینانه در زمانی بیان می‌شوند که تقاضای طلا از سوی بانک‌های مرکزی در بحبوحه تنش‌های جهانی کاهش یافته است و قیمت بیت کوین را به گزینه‌ای ارجح برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال ثبات و بازدهی هستند، تبدیل کرده است.

مدیر مالی فیدلیتی، بیت کوین را طلای دیجیتال می‌داند

جورین تیمر، مدیر ماکرو فیدلیتی، بیت کوین را به طلای دیجیتال تشبیه کرده و وضعیت این ارز دیجیتال را به عنوان دارایی با پتانسیل محافظت در برابر کاهش ارزش پولی و ذخیره ثروت برجسته کرده است.

اگرچه طلا به عنوان پول در نظر گرفته می‌شود، اما تیمر خاطرنشان کرد که بیشتر به عنوان ذخیره ثروت مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا برای استفاده به عنوان وسیله‌ای تجاری بسیار پر زحمت است.

یکی از دلایلی که بیت کوین و طلا اغلب با هم مقایسه می‌شوند؛ این است که هر دو عرضه محدودی دارند. به گفته تیمر، بیت کوین پتانسیل تبدیل شدن به یک دارایی دیجیتال پرارزش جهت پارک سرمایه را دارد. این واقعیت که Fidelity، یک بازیگر اصلی در صنعت خدمات مالی، بیت‌کوین را تایید می‌کند، ممکن است با تثبیت موقعیت این ارز دیجیتال به عنوان یک محافظ در برابر عدم قطعیت اقتصادی، تأثیر مفیدی بر قیمت بیت کوین داشته باشد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار پیش بینی بیت کوین - منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

در چشم‌انداز مالی فعلی، قیمت بیت کوین همچنان روند خود را حفظ کرده و در ۲۴ ساعت گذشته با تغییرات جزئی همراه بوده است. این کریپتوکارنسی که سناریو پیش بینی بی‌ثباتی دارد، شاهد کاهش جزئی 0.51 درصدی بوده و قیمت فعلی آن تقریبا 35 هزار و 120 دلار است.

نمودار چهار ساعته روایت پیچیده‌ای را به معامله‌گران ارائه می‌دهد. در همین حال، سطح محوری بیت کوین حدود 34 هزار و 990 دلار است. مقاومت فوری قیمت بیت کوین در حدود 35 هزار و 360 دلار قرار دارد، منطقه ای که در روزهای اخیر شاهد نوسان بسیاری بوده است.

صعود بیت کوین می‌تواند سطوح مقاومت بعدی را که در حدود 36,051 دلار و به طور بالقوه 37,018 دلار واثع شده‌اند، هدف قرار دهد. از سوی دیگر، حمایت فوری بیت کوین حول سطح 34,693 دلار همچنان ثابت است و در صورت تشدید تحرکات نزولی بازار، حمایت‌های بعدی در حدود 33,281 دلار و 32,481 دلار قرار دارند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح 57 کمی بالاتر از خط میانی قرار دارد، که نشان دهنده احساس صعودی متوسط در بازار است. اما نشان دهنده شرایط اشباع خرید نیست که نیاز به احتیاط داشته باشد. در همین حال، میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) در 34 هزار و 390 دلار دقیقاً زیر سطح قیمت فعلی است که حکایت از روند صعودی کوتاه مدت دارد.

پیش بینی کوتاه مدت بیت کوین نشان می‌دهد که بیت کوین در کوتاه مدت مقاومت 35 هزار و 360 دلاری را به چالش بکشد. در مقابل، شکست قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایت فوری در 34 هزار و 693 دلار می‌تواند حرکت قیمت به سطوح پایین‌تر را ممکن سازد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.