فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۸۹۱۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کاهش اندک قیمت بیت کوین در بازار صعودی کریپتو

کاهش اندک قیمت بیت کوین در بازار صعودی کریپتو

اخبار اقتصادی اخیر حاکی از آن است که ارزش بیت کوین با کاهش نزدیک به 1 درصدی مواجه شده است. این تغییر قیمت در شرایطی رخ داده که بازار رمز ارز در وضعیت خوبی قرار دارد و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و کارشناسان مالی را به خود جلب کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علت کاهش قیمت بیت کوین ممکن است به افزایش علاقه معامله‌گران به محصولات سرمایه‌گذاری جدید مرتبط با سایر دارایی‌ها و انتقادات چهره‌های برجسته‌ای چون چارلی مانگر از این ارز دیجیتال مرتبط باشد.

ثبات و تغییر در ارزش دلار آمریکا

پس از اینکه فدرال رزرو تصمیم گرفت در اعمال تغییرات اقتصادی بیش از حد مداخله‌گرانه نباشد، ارزش دلار آمریکا نسبتاً پایدار مانده است. از سوی دیگر این پایداری به ثبات ارزهای جهانی کمک کرده است.

با این حال، دلار در هفته‌ی گذشته بیش از 1 درصد افت کرده که این خبر مثبتی برای بازارهای بین‌المللی بوده است.

گام‌های هنگ کنگ به سوی ETF‌های رمزارز

ژولیا لونگ، مدیر عامل کمیسیون اوراق بهادار و آینده‌نگری هنگ کنگ، اعلام کرد که هنگ کنگ ممکن است به سرمایه‌گذاران عادی اجازه دهد تا درETF‌هایی که مستقیماً در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند، وارد شوند. اینETF‌ها با محصولات فعلی در هنگ کنگ و ایالات متحده که بر اساس قراردادهای آتی هستند، متفاوتند.

اگر این طرح پیاده‌سازی شود، می‌تواند سرمایه‌گذاری در بیت کوین را آسان‌تر و محبوب‌تر کند و ممکن است منجر به افزایش قیمت بیت کوین شود.

رونق مجدد بازار کریپتو

بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شاهد افزایش چشمگیر در مقدار فروش بوده و در هفته‌ی 29 اکتبر تا 5 نوامبر 2023، فروش‌ها به بیش از 106 میلیون دلار رسیده است.NFT‌های مبتنی بر اتریوم با فروش 60.91 میلیون دلار در صدر بوده و بیت کوین نیز با فروش 13.17 میلیون دلار، رشد قابل توجهی داشته است.

این رشد در فروش‌های NFT نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی ادامه‌دار به دارایی‌های دیجیتال است و می‌تواند نشانه‌ی خوبی برای قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها باشد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین، منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

چارلی مانگر، معاون رئیس برکشایر هاتاوی و دوست نزدیک وارن بافت، در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال نگرانی‌های خود را درباره‌ی هزینه‌های رو به افزایش بیت کوین ابراز داشته است. او بیت کوین را به یک ارز مصنوعی تشبیه کرد. با وجود دیدگاه منتقدانه‌ی او، تأثیر مستقیمی بر قیمت فعلی بیت کوین مشاهده نشده است.

قیمت بیت کوین در حال حاضر در روند ساید قرار دارد، به این معنا که نوسانات بزرگی در روند آن دیده نمی‌شود.. نقطه‌ی حساس قیمتی که باید مورد توجه قرار گیرد سطح 34 هزار و 990 دلار است. اگر بیت کوین بتواند بالای این سطح باقی بماند، احتمال افزایش قیمت آن وجود دارد. اما اگر قیمت آن از این سطح پایین‌تر برود، ممکن است کاهش بیشتری در قیمت مشاهده شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.