فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۱۳۴۲۳۹

رئیس کمیته اجرایی نمایشگاه ایران اسمارت در گفتگو با تجارت‌نیوز:

شرکت‌های داخلی فعال در مقوله هوشمند‌سازی در یک شبکه واحد قرار می‌گیرند

شرکت‌های داخلی فعال در مقوله هوشمند‌سازی در یک شبکه واحد قرار می‌گیرند

مدیر برگزاری نمایشگاه ایران اسمارت،هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی شرکت‌های فعال داخلی در بخش هوشمند سازی و تجمیع آنها در یک شبکه واحد اعلام کرد.

منوچهر صادقیان در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز، با بیان اینکه یکی از ضرورت‌ها در حوزه هوشمندسازی تجمیع شرکت‌های فعال داخلی در این زمینه در داخل یک شبکه بود، گفت: در زمینه هوشمندسازی مجموعه‌ها و شرکت‌های زیادی در کشور به صورت جزیر‌ه‌ای فعالیت می‌کردند، که ضرورت داشت این شرکت‌ها پس از تجمیع و گردآوری در یک شبکه واحد، از امکان ارتباط با کشورهای خارجی پیشرو در این زمینه بهره‌مند شوند.

وی افزود: هدف از برپایی نمایشگاه محصولات و خدمات هوشمند (ISE 2017) این است که تمامی شرکت‌ها و هسته‌های فناوری و نیز شرکت‌های دانش‌بنیان را که در حوزه شبکه هوشمند انتقال، توزیع، اینترنت اشیا (IOT)، هوشمندسازی ساختمان، حمل و نقل و به طور کلی شهر فعال هستند، دور هم جمع کنیم، و آنها را در یک شبکه قرار دهیم.

صادقیان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه از شرکت‌های فعال در مقوله هوشمند‌سازی از کشورهای چین، مالزی، آسیای مرکزی و آسیای دور و نیز کشورهای اروپایی دعوت شده است، اظهار داشت: از آنجایی که نمایشگاه ایران اسمارت، نخستین نمایشگاه در این زمینه است، از این رو پس از پایان نمایشگاه، کار دبیرخانه تازه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ایران اسمارت تنها به نمایش گذاشتن محصولات داخلی و خارجی در این زمینه نبوده و نیست، بلکه هدف این است که پس از پایان برگزاری، شرکت‌های فعال داخلی و خارجی و نیز قابلیت و توانمدی‌هایشان شناسایی شده و زمینه ارتباط این واحدها با یکدیگر در قالب یک شبکه فراهم شود.

صادقیان در پایان با تقدیر و تشکر از دکتر قاضی‌زاده رئیس پژوهشگاه نیرو، دکتر غرویان رئیس مرکز توسعه فناوری و نیز حمایت‌های جدی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و نیز وزارت نیرو و وزارت نفت، اظهار داشت: زمان برگزاری همایش هوشمندسازی 22 تا 25 تیر ماه سال جاری در تهران است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.