فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۶۲۵۶۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ابزارهای نقاشی هوش مصنوعی/ تبدیل تخیل به تصویر امکان‌پذیر است

ابزارهای نقاشی هوش مصنوعی/ تبدیل تخیل به تصویر امکان‌پذیر است

نقاشی هوش مصنوعی امروزه یکی از تکنولوژی‌هایی است که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت‌های ویژه نقاشی با هوش مصنوعی تصویر مورد نظر خود را خلق کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این روزها هوش مصنوعی همه حوزه‌ها را متحول کرده است. یکی از این حوزه‌ها هنر و نقاشی هوش مصنوعی است که بیشتر مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. چرا که با وجود سایت‌های تبدیل کننده متن به تصویر بسیاری از افراد این فرصت را دارند که با ایده‌های خود هنر خلق کنند، حتی اگر آموزش هنری حرفه‌ای در این زمینه ندیده باشند.

با وب‌سایت‌های که مجهز به سیستم هوش مصنوعی هستند؛ می‌توان پرتره، مناظر و هنر انتزاعی تولید کرد. چراکه سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند نقاشی‌های منحصر به فردی بسازند که گویی توسط یک فرد هنرمند با تجربه کشیده شده است.

در ادامه مقاله چند پلتفرم نقاشی آنلاین هوش مصنوعی که این مورد استقبال کاربران در سراسر جهان قرار گرفته‌اند، را معرفی خواهیم کرد.

ابزار نقاشی هوش مصنوعی DALL-E 2

یکی از بهترین ابزارهای تولید کننده تصویر هوش مصنوعی DALL-E 2 است که مانند چت بات محبوب ChatGPT توسط OpenAI توسعه یافته است. با استفاده از این ابزار فقط در چند دقیقه می‌توان تصاویر بسیار واقعی را با هوش مصنوعی ایجاد کرد.

DALL-E 2 پتانسیل باورنکردنی را از خود نشان داده‍ است. طبق گفته OpenAI، این ابزار می‌تواند برای ایجاد تصاویر، طراحی محصولات و ایجاد ایده‌های جدید برای تجارت استفاده شود.

رابط کاربری آسان DALL-E 2 این امکان را برای هر کسی فراهم می‌کند تا تصاویر با کیفیت بالا را با هوش مصنوعی ایجاد کند. این بدان معناست که نه تنها هنرمندان حرفه‌ای، در DALL-E 2 ارزش پیدا می‌کنند، بلکه هنرمندان آماتور نیز می‌توانند از این ابزار استفاده کنند.

یکی از بهترین ابزارهای ارائه شده توسط DALL-E 2 قلم موی رنگ آن است که به شما امکان می‌دهد جزئیاتی مانند سایه‌ها، هایلایت‌ها و موارد دیگر را به تصویر خود اضافه کنید. ابزارهایی مانند قلم مو باعث ایجاد تصاویر پیچیده با چندین لایه می‌شود که هر کدام ویژگی‍های خاص خود را دارند.

NightCafe از معروف‌ترین سایت‌های نقاشی با هوش مصنوعی

NightCafe یکی از نام‌های بزرگ در دنیای تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی است. این ابزار به دلیل داشتن الگوریتم‌ها و گزینه‌های بیشتر نسبت به سایر ژنراتورها، شناخته شده است. استفاده از آن برای کاربران تازه‌کار نیز بسیار آسان است.

استفاده از تمامی ابزارهای این سیستم هوش مصنوعی NightCafe رایگان نیست، اما این پلتفرم تعداد محدودی از ابزارهای خود را رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Hotpot AI ابزاری برای تولید متن به تصویر

Hotpot AI کارکرد آن مانند دیگر تولیدکنندگان نقاشی هوش مصنوعی است. با این تفاوت که این ابزار در اصل متن را تبدیل به تصویر می‌کند. بنابراین مولد نقاشی با هوش مصنوعی متن به تصویر Hotpot AI هرکسی را قادر می‌سازد تا نقاشی‌ها، تصاویر و تصاویر جذابی خلق کند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این سیستم این است که کسانی که در پلتفرم اشتراک دارند، برای دریافت خروجی تنها 3 تا 10 ثانیه صبر می‌کنند، اما درخواست‌های رایگان بسته به ترافیک، ۱ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. کاربران سرورهایی که پرداخت داشتند سریع‌تر، تصاویر بهتر، استفاده تجاری را دریافت می‌کنند و از محدودیت‌ها و اختلال‌های روزانه در امان‌اند.

DeepAI، نخسین ابزار نقاشی هوش مصنوعی

DeepAI یکی از اولین تولیدکنندگان نقاشی هوش مصنوعی بود که از سال 2016 امکان تولید تصاویر هوش مصنوعی را از طریق نرم‌افزار منبع باز فراهم کرد.

DeepAI به کاربر این امکان را می‌دهد که هر تعداد تصویری که می‌خواهد با یک موضوع ایجاد کند، در حالی که هر تصویر منحص۹ر به فرد است. یعنی تصویر خروجی قابل تنظیم است و اجازه تغییر میزان جزئیات، رنگ، بافت و موارد دیگر را خواهد داد.

DeepAI یک تولیدکننده تصویر آنلاین هوش مصنوعی کاملا رایگان است، به این معنی که نیازی به دانلود یا انجام تنظیمات دیگر وجود نخواهد داشت. DeepAI همچنین دارای یک API است که توسعه‌دهندگان می‌توانند برای اتصال به پروژه نرم‌افزاری دیگری از آن استفاده کنند.

Starry AI برای تبدیل ایده به NFT

Starry AI یک تولید کننده نقاشی هوش مصنوعی است که بر تبدیل ایده‌ها به هنر NFT تمرکز دارد. مانند بسیاری دیگر از تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی، Starry AI اجازه می‌دهد مالک تصاویری باسند که خلق می‌کنند. یعنی می‌توان از تصاویر خلق شده در هر کجا استفاده شخصی یا تجاری کرد.

بهترین بخش در مورد هوش مصنوعی Starry این است که کاملا رایگان است. این یکی از بهترین مولدهای هنری AI NFT رایگان موجود در بازار است.

به نظر می‌رسد که در تقابل هوش مصنوعی و هنر کار به جایی رسیده که پیشرفته‌ترین ابزارهای نقاشی هوش مصنوعی می‌توانند در آینده شیوه خلق هنر را تغییر دهند.
امروزه، دوره هوش مصنوعی است. می‌توانیم از قدرت تولید‌کنندگان تصویر هوش مصنوعی برای ایجاد آثار هنری شگفت انگیز استفاده کنیم و تخیل خود را به تصویر تبدیل کنیم، قابلیتی که بشر همواره به آن فکر می‌کرده است و اکنون هوش مصنوعی آن را به واقعیت تبدیل کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.