فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۶۷۲

ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ در آستانه رونمایی قرار دارد

ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ در آستانه رونمایی قرار دارد

ایجاد صفحه‌ی پشتیبانی جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ، از رونمایی قریب‌الوقوع آن حکایت دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سامسونگ قصد دارد امسال علاوه‌بر سری گلکسی واچ ۷، یک ساعت هوشمند اقتصادی به‌ نام گلکسی واچ FE را نیز روانه‌ی بازار کند.

ایجاد صفحه‌ی پشتیبانی مخصوص به گلکسی واچ FE در وب‌سایت‌های بریتانیایی و اروپایی سامسونگ وجود چنین دستگاهی را تأیید می‌کند. صفحه‌ی مخصوص جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ از رونمایی نزدیک این محصول خبر می‌دهد.

در وب‌سایت سامسونگ شماره‌مدل ساعت هوشمند مورد بحث SM-R861 اعلام شده و شماره‌مدل مذکور در دیتابیس FCC به گلکسی واچ FE اختصاص یافته است.

برخی از کاربران معتقدند که ساعت اقتصادی سامسونگ مدل ۲۰۲۴، گلکسی واچ ۴ خواهد بود و احتمالاً با همان نام در بازار عرضه خواهد شد، اما اطلاعات قرارگرفته در دیتابیس TDRA امارات این ادعا را رد می‌کند.

با توجه به شماره‌مدل گلکسی واچ FE و گلکسی واچ ۴ (SM-R860)، ساعت هوشمند جدید سامسونگ جزئی از خانواده‌ی گلکسی واچ ۴ خواهد بود، ولی از نام این سری استفاده نخواهد کرد.

اطلاعات دقیقی از قیمت ساعت هوشمند جدید کره‌ای‌ها در دسترس نیست. انتظار می‌رود این محصول در رویداد آنپکد ۱۰ جولای ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) در کنار گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی واچ ۷ معرفی شود.

منبع : زومیت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.