کد مطلب: ۱۶۹۲۹۶

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و داروسازی برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و داروسازی برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و داروسازی، از ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود.

مجید مسگر طهرانی، دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و داروسازی اکفا، با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی اکفا حضور دارند، افزود: این نمایشگاه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: از جمله اهداف این نمایشگاه، معرفی محصولات نوآورانه و دانش‌بنیان، معرفی برندها و محصولات جدید و ایجاد فضای رقابتی میان شرکت‌ها است. این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۲۰۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد.

مسگر طهرانی همچنین از برگزاری همزمان این نمایشگاه با کنگره بین‌المللی زیست پزشکی با ۲۰ امتیاز بازآموزی خبر داد و گفت: کنگره بین‌المللی زیست پزشکی توسط انستیتو پاستور ایران نیز از ۲۷ الی ۳۰ آذر ماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

وی افزود: جراحان، پزشکان عمومی، متخصصین حوزه‌های زنان و زایمان، آنکولوژی، بیماری‌های عفونی، علوم آزمایشگاهی و همچنین پرستاران و ماماها از مخاطبین اصلی کنگره بین‌المللی زیست پزشکی هستند. تاکنون بیش از ۳۶۰۰ نفر از مخاطبین خاص و مرتبط با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین‌المللی اکفا در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و داروسازی در کنگره بین‌المللی زیست پزشکی ثبت نام کرده‌اند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.