کد مطلب: ۱۸۸۸۸۶

فریبرز گلبن:

ما به رادیو مدیونیم

ما به رادیو مدیونیم

یک برنامه‌ساز پیشکسوت رادیو با اشاره به علاقه‌اش به این مدیوم رسانه‌ای بیان کرد که به رادیو مدیون است و مسایل بسیاری را از آن آموخته است.

فریبرز گلبن تهیه کننده پیشکسوت رادیو درباره اینکه رادیو این روزها برای جذب مخاطبش چه می‌‍تواند انجام دهد، بیان کرد: رادیو ویژگی‌های عجیبی دارد که از جمله آنها می توان به پویایی آن اشاره کرد یعنی خودش می‌تواند خود را پویا کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گلبن ادامه داد: به نظر من هنوز هم هیچ رسانه و مدیومی نیست که بتواند با رادیو مقابله کند وگرنه نسل رادیوها باید برچیده می‌شد. حتی جهان غرب که رسانه‌های مجازی را ایجاد کرده و توسعه داده است خودش هنوز رسانه رادیو را فعال نگه داشته است.

این برنامه‌ساز که حدود چهار دهه در رادیو فعالیت دارد، بیان کرد: ما هم اینجا باید رادیو را حفظ کنیم و چاره کار این است که آن را به کاربلدها و متخصص‌ها بسپاریم.

وی افزود: خود ما نمی‌توانیم تا ابدالدهر در رادیو باشیم و باید در زمان‌های مختلف افراد جدیدتر وارد کار شوند و کار را به جوانان با استعداد بسپاریم و به آنها آموزش دهیم.

گلبن که در این چند دهه هیچ‌گاه نخواسته است رادیو را ترک کند، یادآور شد: من بیش از ۴ دهه در رادیو فعالیت داریم و جذابیت رادیو در این سال‌ها از دیگر مدیوم‌های رسانه‌ای برایم بیشتر بوده است و به طور مثال هیچ وقت نخواستم وارد تلویزیون شوم.

تهیه‌کننده برنامه‌های «جمعه من» و «چه فرصتی چه شبی» اضافه کرد: ما به رادیو مدیون هستیم چراکه خیلی زحمت ما را کشیده است، رادیو به ما امید را آموخت و زندگی کردن و تحمل کردن را یاد داد درحالیکه هیچ رسانه دیگری نمی‌تواند اینها را بیاموزد.

وی گفت: اکنون تنها حسرت ما در این سال‌ها نسبت به دهه‌های پیش این است که استادان خود را دیگر نداریم و همکارانی که با مهر در کنار یکدیگر بودیم.

گلبن با اشاره به اینکه خودش نیز دائم خود را به روز می‌کند، یادآور شد: اگر ما هم خود را به روز نکنیم باید زودتر از اینها این رسانه را رها می‌کردیم و می‌رفتیم. من هنوز هم فکر می‌کنم می‌توان آموخت و کتاب می‌خوانم و حتی از رسانه‌های مجازی استفاده می‌کنم.

این برنامه‌ساز پیشکسوت در پایان درباره برنامه «جمعه من» که صبح‌های جمعه از رادیو جوان پخش می‌شود، اظهار کرد: من دوست دارم جوانی که صبح جمعه بیدار می‌شود لبخند بزند و شاد باشد و یک حال خوب برایش ایجاد شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.