خبر مهم:

کد مطلب: ۲۰۷۸۰۶

کشته‌شدن هفت نظامی سعودی در جنوب عربستان

کشته‌شدن هفت نظامی سعودی در جنوب عربستان

منابع یمنی از کشته‌شدن هفت نظامی سعودی در عملیات نیروهای یمنی در مناطق جازان، نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان خبر دادند.

عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مواضع متجاوزان سعودی و مزدوران وابسته به آنها ادامه دارد و تعدادی از نظامیان سعودی دیروز در مناطق مرزی جازان، نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان کشته شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یگان‌های تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله نیز پنج عملیات در جازان، نجران و عسیر انجام دادند که در پی آن سه نظامی سعودی در روستاهای «قوی و حامضه» منطقه جازان و پایگاه «الشبکه» در نجران از پای درآمدند.

منابع یمنی می‎گویند که چهار نفر از نظامیان سعودی نیز بر اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در جازان و تعدادی نیز در حملات توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله به پایگاه برج الخشل کشته‌ و زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی نیز روز دوشنبه پنج‌بار به پایگاه‌های ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله در مناطق الشرفه و السدیس در نجران حمله کردند.

تجاوزات عربستان سعودی و ائتلاف آن علیه یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، بیش از دو سال و نیم است که ادامه دارد و طی این مدت بیش از 36 هزار نفر از مردم یمن کشته و ده‎ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع:فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.