کد مطلب: ۲۱۹۱۷۳

البر:

امیدوارم لواندوفسکی سال‌ها در بایرن بماند

امیدوارم لواندوفسکی سال‌ها در بایرن بماند

مهاجم برزیلی پیشین بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد گلزن لهستانی بایرن مونیخ سال‌ها در این تیم بماند.

روبرت لواندوفسکی این روزها در بهترین شرایط فوتبالی خودش قرار دارد و اخیرا نیز توانست رکورد برترین گلزن خارجی بایرن مونیخ را که متعلق به جیوانی البر برزیلی بود بشکند و به نام خود ثبت کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جیوانی البر درباره عملکرد خوب لواندوفسکی در بایرن مونیخ و بحث پیوستن او به رئال مادرید گفت: طبیعی است که تیم‌های زیادی به دنبال لواندوفسکی باشند. کریستیانو رونالدو احمق نیست که نخواهد با لواندوفسکی در یک تیم باشد.

وی افزود: او بازیکنی است که به خوبی خود و بقیه هم تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و قطعا رئال مادرید در تابستان تلاش زیادی برای جذب این بازیکن خواهد کرد ولی بایرن مونیخ بعید است که به راحتی به ستاره خود اجازه جدایی دهد.

البر گفت: بایرن به سختی بازیکنانش را از دست می‌دهد و دوست دارد آن‌ها را حفظ کنند. من امیدوارم که لواندوفسکی سال‌ها در بایرن بماند و بهترین رکوردها را در این تیم ثبت کند. بایرن برای ادامه موفقیت به این بازیکن نیاز دارد.

وی افزود: بایرن مونیخ امشب در دیداری آسان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بشیکتاش خواهد رفت.

البر گفت: بایرن در صورت برتری در این دیدار می‌تواند به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابد. این تیم در صدر جدول لیگ آلمان نیز قرار دارد و می تواند به راحتی قهرمانی خودش را در بوندسلیگا چند هفته زودتر قطعی کند.

منبع: کیکر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.