خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۹۸۵۹۸

مروری بر روزنامه‌های شنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۸

روایت مطبوعات از مهاجرت چهره‌های جدید؛ نوبت مهاجرت غول استارتاپی شد

روایت مطبوعات از مهاجرت چهره‌های جدید؛ نوبت مهاجرت غول استارتاپی شد

روزنامه‌های صبح شنبه توجه خود را متوجه مهاجرت‌های پرسروصدای اخیر کردند. گزارش‌های منتشر شده از مهاجرت سعید رحمانی، مدیر عامل شرکت سرآوا؛ علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال و محمد منصوری، سرمربی سابق تیم ملی جودو کشور خبر می‌دهد که روزنامه‌های هفت صبح، آرمان ملی و شهروند به این موضوع پرداختند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ روزنامه‌های صبح شنبه توجه خود را متوجه مهاجرت‌های پرسروصدای اخیر کردند. گزارش‌های منتشر شده از مهاجرت سعید رحمانی، مدیر عامل شرکت سرآوا؛ علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال و محمد منصوری، سرمربی سابق تیم ملی جودو کشور خبر می‌دهد که روزنامه‌های هفت صبح، آرمان ملی و شهروند به این موضوع پرداختند.

خانه‌تکانی در غول بزرگ استارت‌آپ‌ها

روزنامه هفت صبح در صفحه اول خود تیتر بالا را به‌همراه عکسی که خبر از مهاجرت مدیر عامل شرکت سرآوا می‌دهد کار کرده است. شرکت سرآوا یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری خصوصی ایرانی است که تجربه مدیریتی و سرمایه مورد نیاز را در اختیار کارآفرینان در حوزه فناوری قرار می‌دهد. این شرکت تاکنون و با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های شناخته‌شده استارتاپی از جمله دیجی‌کالا و کافه‌بازار مورد توجه و البته انتقاد گروه‌های مختلف فعال در این اکوسیستم بوده است.

طبق اعلام برخی از فعالان حوزه استارتاپف سعید رحمانی، مدیر عامل این شرکت استارتاپی اخیرا از ایران مهاجرت کرده و شایعاتی مبنی‌ بر فشار از بیرون بر وی می‌گوید که این مهاجرت خودخواسته نبوده است. مدیر عامل جدید شرکت سرآوا، علی سمساریلر نیز تاکنون مصاحبه‌ای نداشته است.

سرمربی مستعفی تیم ملی به ملایی پیوست

روزنامه آرمان ملی به مهاجرت محمد منصوری، سرمربی مسعفی تیم ملی جودو پرداخت و این مهاجرت را ادامه دادن راه ملایی خواند. محمد منصوری که طی يک‌سال‌ونيم گذشته در دوران رياست فدراسيون قبلي به دليل اينکه سرمربی تيم‌ملی بوده و برای او ويزای طولاني‌مدت اروپا گرفته شده بود، از همين فرصت استفاده کرده و گويا طی دو روز گذشته تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کرده و شنيده‌ها حاکي از اين است که او نيز به سعيد ملايي پيوسته است. اينکه ماموريت اصلي محمد منصوری در اين مسير چيست هنوز کسي اطلاع ندارد.

مهاجرت فغانی به استرالیا؟

آرمان ملی همچنین در گزارشی دیگر به احتمال مهاجرت فغانی از ایران خبر داد. این روزنامه با اشاره به صحبت‌های فغانی در یک مصاحبه گفت که وی با توجه به محدودیت‌های داخلی و پیشنهادهای خارجی امکان رفتن از ایران دارد. فغانی اقامت دائم استرالیا را دارد اما به گفته خودش وضعیت تحصیلی فرزندانش فعلا امکان گرفتن تصمیم قطعی را از وی سلب کرده است.

روزنامه شهروند هم با تیتر بالا به امکان مهاجرت فغانی اشاره کرده و جزئياتی در این خصوص نوشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.