کد مطلب: ۵۵۷۳۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پرداخت وام به رانندگان تاکسی / وام تاکسیرانی شامل چه کسانی می‌شود؟

پرداخت وام به رانندگان تاکسی / وام تاکسیرانی شامل چه کسانی می‌شود؟

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از پرداخت وام به تاکسیرانان خبر داده است. وامی که مبلغ آن ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان است. اما این وام شامل چه کسانی می‌شود و سود آن چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، از امروز ۶ تیرماه وام تاکسیرانی پرداخت می‌شود. آنگونه که محمد روشنی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی گفته مبلغ این وام ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان است و فقط به تاکسی‌های پژو، آریو و تویوتا و تاکسی ون پرداخت می‌شود.

بر اساس گفته او وام پرداخت شده به دارندگان تاکسی‌ پژو، آریو و تویوتا مبلغ ۱۰ میلیون تومان است و وام ۲۰ میلیون تومانی فقط به تاکسی‌های ون تعلق می‌‌گیرد. سود هر دوی این دو وام‌ها ۴ درصد است.

شیوه ثبت‌نام و دریافت وام تاکسیرانی

وام تاکسیرانی، وام قرض‌الحسنه است که از طریق با بانک مهر به تاکسیرانان پرداخت می‌شود. متقاضیان دریافت وام تاکسیرانی باید ابتدا وارد سامانه https://b2n.ir/x93271 شوند و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، تقاضای خود برای دریافت وام تاکسیرانی را ثبت کنند.

در مرحله بعد، اطلاعات وارد شده بررسی می‌شود و کارشناسان پرداخت وام با متقاضی تماس می‌گیرند. بعد از این مرحله، افراد می‌توانند با دریافت نامه از تاکسیرانی، به بانک مهر ایران مراجعه کرده و وام خود را دریافت کنند.

ثبت‌نام وام تاکسیرانی نیاز به اطلاعات و مدارک خاصی ندارد و افراد هنگام ثبت‌نام فقط باید نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره پلاک و مدل خودرو را وارد کنند.

در اطلاعیه سازمان تاکسیرانی ذکر شده که تاکسیرانان بعد از ثبت اطلاعات در سامانه، باید منتظر تماس کارشناسان باشند و مراجعه حضوری آنها به بانک مهر و یا سازمان تاکسیرانی بی‌نتیجه است و روند پرداخت وام را تسریع نمی‌کند.

وام به چه کسانی تعلق نمی‌گیرد؟

وام ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی تاکسیرانی، وام تعمیر خودرو است و فعلا فقط به تاکسیران‌های تهرانی پرداخت می‌شود.

اما نکته مهم این است که این وام شامل همه تاکسیرانان تهران هم نمی‌شود و فقط شامل تاکسی‌های ون، پژو، آریو و تویوتا می‌شود. به عبارتی این وام تعمیر شامل حال تاکسی‌های فرسوده نمی‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.