فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۳۴۱۴۷

آخرین آمار کرونا در ایران ۱۵ اسفند ۱۴۰۰/ از پیک ششم عبور کردیم؟

آخرین آمار کرونا در ایران ۱۵ اسفند ۱۴۰۰/ از پیک ششم عبور کردیم؟

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۵هزار و ۵۸۶ بیمار کرونا در کشور شناسایی شدند که ۲۰۱ نفز از آنها جان خود را از دست دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین آمار کرونا در ایران اعلام شد.

از دیروز تا امروز ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۵۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در کشور به ۷ میلیون و ۸۹ هزار و ۸۹۲ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۱ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۷ هزار و ۹۴۸ نفر رسید.

تاکنون ۶ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۳۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شد‌ه‌اند.

سه هزار و ۷۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۴۷ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۷۵۸ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۴۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۹۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

از پیک ششم عبور کردیم؟

معاون درمان ستاد کرونای استان تهران با اشاره به اینکه آمارهای مرتبط با کرونا در تهران نزولی است، گفت: با توجه با تجربه سایر نقاط دنیا که هنوز درگیر موج هفتم بیماری نشدند، در ایران هم اگر اتفاق خاصی نیفتد و مردم هم در سفرها پروتکل‌ها را رعایت کنند و واکسیناسیون کاملی هم داشته باشند، مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

نادر توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان اینکه دو هفته است که از قله موج ششم کرونا در پایتخت گذر کردیم، گفت: کل بهمن‌ ماه در شیب صعودی موج ششم بودیم که خوشبختانه از ابتدای اسفند تاکنون درحال تجربه شیب نزولی موج ششم کرونا هستیم و تقریبا نسبت به هفته قبل ۳۵ درصد آمار موارد ابتلایمان کاهش یافته است.

آخرین اخبار کرونا را از صفحه ویروس کرونا تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.