کد مطلب: ۸۳۱۸۷۹

گرانی مرغ منجر به قتل شد

گرانی مرغ منجر به قتل شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس از وقوع یک فقره قتل بر اثر مشاجره بر سر قیمت گوشت مرغ که منجر به قتل مرغ‌فروش شد، خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گرانی مرغ این‌بار دامن شهروندان را گرفت و مشاجره بر سر قیمت مرغ منجر به از دست دادن جان یک نفر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس از وقوع یک فقره قتل در بخش مرزن‌آباد چالوس خبر داد و گفت: این حادثه بر اثر مشاجره بر سر قیمت گوشت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به قتل مرغ‌فروش شد.

سرهنگ محسن سلیمانی افزود: به علت شدت جراحات ضربه‌های چاقو، فروشنده مرغ در دم جان باخت.

وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: خانواده این مسافر به قصد خریدن مرغ در یکی از مرغ‌فروشی‌های این منطقه مراجعه می‌کنند که جر و بحث بر سر قیمت مرغ بین فروشنده و خریدار اتفاق می‌افتد و مرد مسافر با چاقو به سمت و سوی فروشنده حمله‌ور و او را مجروح می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی چالوس ادامه داد: فروشنده مرغ در حین اعزام و انتقال به بیمارستان متاسفانه به علت شدت جراحات فوت می کند و ماموران کلانتری ۱۳ بلافاصله در صحنه حاضر و قاتل را دستگیر می‌کنند.

سلیمانی افزود: متهم در بازجویی ها به ارتکاب این جرم اعتراف کرد و از شهروندان این منطقه انتظار می‌رود در مراودات اجتماعی سعه صدر داشته باشند و خشم خود را کنترل کنند و آستانه تحملشان را بالا ببرند تا خدای ناکرده با انجام رفتارهای مخاطره آمیز حادثه غیر قابل جبرانی برای کسی رخ ندهد.

بخش مرزن‌آباد چالوس با برخورداری بیش از ۱۰۰ روستا و یک نقطه شهری در مبادی ورودی جاده کندوان قرار دارد.

تجارت‌نيوز نیز امروز در گزارشی از مشكلات بازار و قیمت مرغ نوشته است: از هفته گذشته محله کشتارگاه یا همان میدان بهمن تهران که مرکز عرضه گوشت مرغ است به محلی برای باندهای مافیایی و دلالان این بازار تبدیل شده است.

به نظر می‌رسد مسئولان دولت کم‌کاری خود در حوزه نظارت و تنظیم بازار را تقصیر گروه‌هایی بیندازند که در بازار خودرو به مافیا لقب گرفته‌اند، حال به نظر می‌رسد فعالیت مافیای اقتصاد ایران که کسی هم آن‌ها را نمی‌شناسد به پس‌کوچه‌های کشتارگاه کشیده شده است.

اکنون در حالی مرغ با قیمت‌هایی در محدوده 80 هزار تومان در کوچه پس‌کوچه‌های به دست خرده‌فروشان می‌رسد که دولت نرخ این محصول را برای مصرف‌کننده 73 هزار تومان تعیین کرده است. اما با این وضعیت مصرف‌کنندگان هم برای خرید هر کیلو مرغ باید بیش از 95 هزار تومان بپردازند.

البته نباید تمام تقصیر را متوجه تولیدکننده دانست؛ آن‌ها نیز نسبت به افزایش هزینه‌های تولید و حتی زیان‌دهی خود گلایه‌مند هستند.

منوچهر متکی، وزیر اسبق امور خارجه، که از حامیان ابراهیم رئیسی هم شناخته می‌شود، در مصاحبه‌ای که امروز با تجارت‌نیوز داشت، گفته: «اگر دولت در ماه‌های آینده تحول ملموسی در وضعیت اقتصادی مردم ایجاد نکند، حتماً با مشکل جدی روبه‌رو خواهد شد.»

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تازمانی که دولت قدرت اجرایی نداشته باشدوهرکس هرکاری دلش بخواهد انجام میدهدوضع روز به روز بدتر می شود، تا جایی که سنگ روی سنگ بند نمی شود، باید فکری کرد، تاازدرون متلاشی نشویم

  • ناشناس

    خیلی جالبه به جا حل مشکل فقط دعوت به سعه صدر میکنن و آموزش تعاملات اجتماعی میدن
    مرغ فروشه احتمالا مثل اکثر فروشنده ها که طلبکارن و گرون فروش زبون درازی و توهین کرده
    پس نوش جونش

  • ناشناس

    43 ساله به ملت میگین تحمل و صبر کنید ولی نمی دونم چرا این صبر و تحمل رو به مسئولین و بچه هاشون که تو آمریکا خوشگزرونی می کنن نمی گین صبر و تحمل فقط برای ملت هست. شما فقط بلدین زندگی ائمه اطهار رو برای ملت تبلیغ کنید تا مردم توقع و انتظار از دولت و مسئولین نداشته باشن و به راحتی و بدون اعتراض مردم بخوبی پول به جیب بزنید و تو آمریکا و کانادا بهترین زندگی رو برای خودتون فراهم کنید.

  • ناشناس

    این تحمل و صبر کی تموم میشه خدا می دونه ملت ایران باید تا کی تحمل و صبر کنن هنوز تمومی نداره

  • زهرا

    مقصر شما مسولان هستید باعث این قتل و گرانی شماید مرغ قیمتش اسفباره قراره چقدرگران بشه دیگه شورشو دراوردین