کد مطلب: ۸۹۶۳۹۲

شهریار عسگری، رئیس هیات مدیره بیمارستان گاندی در گفت‌وگوی اختصاصی با «تجارت‌نیوز»:

آتش سوزی در بیمارستان گاندی تلفات جانی نداشت / بیمارستان تا ۷۲ ساعت دیگر آماده پذیرش بیمار است (ویدئو)

آتش سوزی در بیمارستان گاندی تلفات جانی نداشت / بیمارستان تا 72 ساعت دیگر آماده پذیرش بیمار است (ویدئو)

بیمارستان گاندی در ساعات اولیه امشب دچار حریق شد. شدت آتش‌سوزی به قدری بود که امدادگران مجبور به انتقال بیماران به بیمارستان‌های مجاور شدند. با این حال، شهریار عسگری، رئیس هیأت مدیره بیمارستان گاندی می‌گوید که بیمارستان تحت مسئولیتش تا 48 یا حداکثر 72 ساعت آینده، آماده پذیرش بیماران است!

به گزارش تجارت‌نیوز، شدت آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی (تهران) به اندازه‌ای بود که به گفته جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، می‌توانست به فاجعه تبدیل شود. با این حال، شهریار عسگری، رئیس هیأت مدیره بیمارستان گاندی، به «تجارت‌نیوز» می‌گوید که تجهیزات بیمارستان آسیبی ندیده‌اند و بیمارستان گاندی تا 72 ساعت آینده آماده پذیرش بیمار است.

عسگری در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز» گفت: «امروز حدود ساعت ۱۹، کد بحران اعلام شد. بلافاصله، نیروهای امدادی از جمله آتش نشانی و اورژانس به سمت محل حادثه حرکت کردند. با هماهنگی ستاد انتقال بیماران، ۹۳ بیمار بستری در بیمارستان در فاصله بسیار کوتاهی به بیمارستان‌های مجاور منتقل شدند. خوشبختانه هیچ‌گونه آسیب جانی به بیماران وارد نشد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا آتش به بخش‌های درمانی هم رسید، عنوان کرد: «نه خوشبختانه آتش به طبقات خاص محدود بود.»

عسگری در پاسخ به این سوال که آیا به تجهیزات بیمارستان آسیبی رسیده است نیز اعلام کرد که خوشبختانه آسیبی به تجهیزات وارد نشده است.

وضعیت داخلی بیمارستان مناسب است

رئیس هیأت مدیره بیمارستان گاندی وضعیت داخل ساختمان را هم مناسب توصیف کرد و گفت: «ان‌شاالله به زودی آماده پذیرش بیماران هستیم. فکر می‌کنم ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده ریکاوری شویم و بتوانیم پذیرای بیماران باشیم‌.»

گزارش‌های بیشتر را در صفحه جامعه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.