فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۴۳۴

آخرین وضعیت جاده‌های کشور جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳؛ ورود به جاده چالوس از سمت کرج ممنوع است

آخرین وضعیت جاده‌های کشور جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳؛ ورود به جاده چالوس از سمت کرج ممنوع است

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حدفاصل «دوآب» تا «میانک» و محدوده‌های «مکارود»، «هزارچم» و «هریجان» سنگین است.

به گزارش تجارت نیوز،

علی زندی‌فر گفت: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران از شمال کشور، ورود به محور چالوس از سمت کرج تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: تردد در لاین جنوب به شمال آزادراه تهران-شمال نیز با محدودیت مواجه و این مسیر نیز از سمت شمال یک طرفه است.

برپایه گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، نیز ترافیک در برخی مقاطع محور‌های شمالی سنگین بوده و تردد از آزادراه تهران- شمال و مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایرنا نیز ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حدفاصل «دوآب» تا «میانک» و محدوده‌های «مکارود»، «هزارچم» و «هریجان» سنگین است.

همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز حدفاصل «گزنک» تا «شاهاندشت» و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب حدفاصل «نارنجستان» تا سه راهی «چلاو»، «محمدآباد» تا «بایجان» و «وانا» تا «گزنک» سنگین گزارش شده است.

برپایه این گزارش، ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده‌های «زیرآب» و «پل سفید»، آزادراه رشت- قزوین حدفاصل «پایانه بار» رشت تا امامزاده هاشم و «دولت آباد» تا رودبار و همچنین آزادراه قزوین- رشت محدوده پارک جنگلی «سراوان» سنگین است.

این گزارش می‌افزاید: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور‌های هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید و محور فرعی «سیاخ دارنگون» تا اطلاع بعدی مسدود است.

منبع : ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.