فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۱۱۰۱۶

تفاهم ایرانسل و شهرداری کرمانشاه برای توسعۀ خدمات شهر هوشمند

تفاهم ایرانسل و شهرداری کرمانشاه برای توسعۀ خدمات شهر هوشمند

مدیرعامل ایرانسل، ۶ دی ۱۴۰۰، با سفر به استان کرمانشاه، در جمع شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان حاضر شد که طی این بازدید، تفاهم‌نامه‌ای بین ایرانسل و شهرداری کرمانشاه برای توسعۀ زیرساخت‌های شهر هوشمند، منعقد شد.

دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، ۶ دی ۱۴۰۰، با سفر به استان کرمانشاه، به همراه مدیرکل ICT و مدیر زیرساخت استان، سرپرست فاوای شهرداری، معاون پژوهش و استادان دانشگاه رازی کرمانشاه، در محل کارخانۀ نوآوری کرمانشاه، در جمع شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان حاضر شدند که طی این بازدید، تفاهم‌نامه‌ای بین ایرانسل و شهرداری کرمانشاه برای توسعۀ زیرساخت‌های شهر هوشمند، منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، با اجرای خطوط فیبرنوری در کرمانشاه، زمینۀ لازم برای ارائۀ خدمات پایه‌ای شهر هوشمند در این شهر، فراهم می‌شود.

در این دیدار، همچنین سایت ارتباطی LTE Pro ایرانسل در کارخانۀ نوآوری کرمانشاه، رسماً افتتاح شد. این سایت، زیرساخت ارتباطی مورد نیاز برای پروژه‌های مورد مطالعه در کارخانۀ نوآوری کرمانشاه، از جمله کشاورزی هوشمند و گلخانۀ هوشمند را فراهم می‌کند.

در ادامه، با حضور فرماندار شهرستان و نمایندۀ مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، آخرین وضعیت پروژه‌های توسعۀ روستایی ایرانسل در این استان پیگیری شد.

متن کامل:

https://irancell.ir/b/289575/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.