فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۳۴۴۷۱

جدیدترین ثبت‌نام سایپا و اسامی برندگان

جدیدترین ثبت‌نام سایپا و اسامی برندگان

جدیدترین ثبت نام سایپا در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ با معرفی شش محصول انجام شد. اسامی برندگان در سایت رسمی سایپا منتشر شده است.

در طرح پیش فروش سایپا که به روش قرعه کشی و به صورت اینترنتی انجام شد، خودروهای مانند شاهین G، کوئیک S، کوئیک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE151 با موتور M13 عرضه شدند.

نتایج قرعه کشی سایپا هر ماه طبق شرایط و ضوابط تعیین شده انجام می شود تا از طریق خودروهایی با قیمت پایین تر از بازار آزاد به متقاضیان تحویل داده شود.

جدیدترین طرح ثبت نام سایپا

طرح جدید پیش فروش سایپا از روز پنجشنبه ۱۲ اسفند تا پایان روز جمعه ۱۳ اسفند برگزار شد. با اتمام مهلت ثبت نام، قرعه کشی این مرحله از طرح پیش فروش در روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود. ثبت نام سایپا بر اساس طرح سه شنبه های خودرویی انجام می شود که سایپا به تازگی آن را در قالب پیش فروش محصولات سایپا به اجرا در می آورد.

هدف نهایی از قرعه کشی سایپا ایجاد تعادل در بازار خودروهای داخلی است. تحویل خودروها بعد از پرداخت قسط دوم (پیش پرداخت دوم) به برندگان تحویل داده می شود. همچنین، خودروها بعد از احراز هویت محل سکونت و تایید کارت ماشین توسط نیروی انتظامی جهت تحویل به نمایندگی ارسال می شود. در نهایت، خودروها توسط نمایندگی های منتخب متقاضی به او تحویل داده می شود.

12 2

جدیدترین ثبت‌نام سایپا

آخرین قرعه کشی انجام شده سایپا

نتایج این مرحله قرعه کشی سایپا بر روی سایت رسمی این شرکت قرار گرفته است. برندگان قرعه کشی می توانند برای مشاهده اسامی منتخبین، با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.comمراجعه کنند.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، برندگان می بایست ظرف مدت سه روز نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت روز خودرو اقدام کنند. با انجام این کار مواردی مانند انتخاب زمان تحویل، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل امکان پذیر خواهد بود. در صورت عدم پرداخت وجه در مدت زمان تعیین شده، امکان ثبت نام متقاضی غیر فعال خواهد شد.

همچنین، آخرین فروش فوق العاده سایپا خودرو از تاریخ پنج اسفند تا هشت اسفند به مدت روز به اجرا در خواهد آمد و متقاضیان می توانند در این مدت زمان، فرآیند ثبت نام را انجام دهند. فروش فوق العاده نیز به صورت قرعه کشی انجام می شود و اسامی برندگان از طریق سایت رسمی سایپا اعلام می شوند.

قیمت کارخانه ای محصولات سایپا

هر شش محصول بر اساس قیمت روز خودرو ارائه شده اند. اما نکته مهم این است که پیش فروش سایپا با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز خواهد بود. در این طرح خودروها با پیش پرداخت علی الحساب به شرح زیر عرضه شدند. اما برای بررسی بیشتر به سراغ تفاوت قیمت کارخانه‌ای و قیمت بازار آزاد می رویم.

  • قیمت کارخانه ای شاهین G 343 میلیون و ۶۹۳ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۳۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.
  • قیمت کارخانه ای کوئیک S، ۱۸۳ میلیون تومان است و این خودرو در بازار با ۲۱۳ میلیون تومان قیمت به فروش می رسد.
  • قیمت کارخانه ای کوئیک R با گیربکس معمولی، ۱۷۷ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.
  • قیمت کارخانه ای کوییک با گیربکس معمولی ۱۶۷ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۱۹۴ میلیون تومان قیمت دارد.
  • قیمت کارخانه ای ساینا S، ۱۶۹ میلیون و ۴۴ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۰۴ میلیون تومان قیمت دارد.
  • قیمت کارخانه ای سایپا SE151، ۱۴۹ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، ۱۶۴ میلیون تومان است.

با بررسی قیمت های کارخانه ای و بازار آزاد، می توان اختلاف حدودی ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومانی در بین این هشت خودرو مشاهده کرد.

کلام آخر

قرعه کشی سایپا در طرح پیش فروش با معرفی محصولات مختلف از این خودروساز بزرگ کشور هر سه شنبه انجام می شود. همه خودروهای با موعد یکساله و طبق قیمت روز محصولات سایپا به برندگان تحویل داده می شود. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت شرکت سایپا نسبت به شرایط و ضوابط، نوع خودرو، رنگ خودرو مبلغ پیش پرداخت و موارد دیگر، مراحل ثبت نام را یکی پس از دیگری طی کنند.

طرح های پیش فروش سایپا هر ماه طبق تاریخ مورد نظر اعلام می شود. این طرح ها به دلیل قیمت پایین تر از بازار و جهت تعادل سازی قیمت سایپا انجام می شود تا خودرو از به دست افرادی که به این محصولات نیاز دارند، برسد. همچنین، فروش فوق العاده سایپا خودرو نیز هر ماه برگزار می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.