فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۵۸۵۲

کارت مجازی بانک ایران زمین چیست و چه مزایایی دارد؟

کارت مجازی یکی از چندین خدماتی است که بانک ایران زمین با توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و نیازسنجی مردم، به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در سال‌های اخیر شبکه بانکی کشور رقابتی قابل توجه در ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی به مشتریان داشته‌اند اما در این میان، بانک ایران زمین همواره توانسته با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های نوین حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری هوشمند، در کنار بررسی نیازهای مشتریان خود، از پیشتازان ارائه خدمات بانکداری دیجیتال در کشور باشد و سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

یکی از خدمات پیشروی بانک ایران زمین در زمینه بانکداری الکترونیک، کارت‌های مجازی نقدی هستند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

کارت مجازی چیست؟

بانک ایران زمین علاوه بر کارت‌های بانکی و اعتباری، مثل کارت‌های خرید و کارت‌های هدیه معمول که توسط دیگر بانک‌های کشور نیز ارائه می‌شوند، کارت‌های مجازی که در سال‌های اخیر میان مردم رواج بسیاری پیدا کرده نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

کارت‌های مجازی، همانگونه که از نام آنها پیداست، موجودیت فیزیکی ندارند که همین موضوعریال یکی از ویژگی‌های جذاب آنها است. کارت‌های مجازی در واقع روی سپرده حقیقی متقاضی صادر شده و شماره آن در اختیار وی قرار می‌گیرد. به این ترتیب، دارنده این کارت می‌تواند به با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب وجوه را به این کارت واریز کنند.

کارت‌های مجازی بانک ایران زمین چه مزایایی دارند؟

کارت‌های مجازی علاوه بر آنکه فاقد موجودیت فیزیکی هستند، مزایای دیگری را نیز برای صاحبان خود به ارمغان می‌آورند. برای مثال، دارندگان این کارت‌ها می‌توانند از آنها در تراکنش‌های متعدد استفاده کنند. به علاوه، صدور فوری این کارت‌ها در شعب بانک ایران زمین باعث صرفه جویی در وقت و زمان مشتریان می‌شود.

از سوی دیگر، دارندگان این کارت علاوه بر مکان انتقال وجه به کارت مجازی از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب، می‌توانند از این کارت‌ها در مصارف گوناگون از جمله واریز کمک‌های مردمی به مراکز خیریه و کسب و کارهای اینترنتی نیز استفاده کنند.

علاوه بر آن، دارندگان کارت‌های مجازی بانک ایران زمین می‌توانند با استفاده از بسترهای بانکداری مدرن از جمله اینترنت بانک و تلفن بانک، در هر زمان و مکان صورت‌حساب خود را اخذ کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.