خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۸۰۹۶

معرفی معروف‎ترین برج‌های دبی

معرفی معروف‎ترین برج‌های دبی

برای سفر به دبی تنها کافی است اقدام به خرید بلیط برای پرواز تهران دبی کنید. اگر می‌خواهید درباره معروف‎ترین برج‌های دبی اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

دبی یکی از شهرهای بزرگ امارات متحده عربی است که بین گردشگران از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این شهر دارای برج‌های بلند و زیبای بسیاری است که نمادی از ساخت سازه‌های خوش قدوقامت در دنیا است. استفاده از عناصر معماری، اشکال هندسی متفاوت، بلند بودن ارتفاع و... از ویژ‌گی‌های اصلی برج‌‎های دبی است. امروزه بسیاری از افراد برای دیدن این برج‎ها به‌ دبی سفر می‌کنند. برای سفر به دبی تنها کافی است اقدام به خرید بلیط برای پرواز تهران دبی کنید. اگر می‌خواهید درباره معروف‎ترین برج‌های دبی اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین و معروفترین برج‌های دبی

شاید شما نیز بارها نام برج‎های زیبا و آسمان خراش دبی را شنیده باشید. برج‌های دبی به‎ دلیل معماری زیبا و ارتفاع زیادی که دارند، مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. در این برج‎ها مدرن‌ترین و بهترین امکانات وجود دارد. برخی از معروف‎ترین برج‌های دبی به ‎شرح زیر است:

·برج خلیفه

برج خلیفه بلندترین برج جهان است، این برج از دومین برج بلند دنیا یعنی برج شانگهای چین 200 متر بلندتر است. برج خلیفه 163 طبقه دارد و در طراحی آن از معماری اسلامی استفاده کرده‌اند. این برج علاوه ‎بر بلندترین برج دنیا، رکوردهای دیگری مانند بلندترین استراکچر مستقل جهان و بلندترین منظرگاه دنیا را نیز از آن خود کرده است. این برج زیبا دارای آسانسوری است که بیشترین ارتفاع را طی خواهد کرد تا به مقصد برسد. برای رفتن به این برج زیبا شما می‌توانید اقدام به تهیه بلیط برای پرواز تهران دبی کنید تا سفری لذت‌بخش را تجربه کنید.

دبی 2

·برج مارینا 101

یکی دیگر از برج‌های معروف و مرتفع دبی، برج مارینا 101 است. برج مارینا در یکی از بهترین مناطق دبی واقع شده است که دبی مارینا نام دارد. این منطقه بااستفاده از یک کانال آب مصنوعی و بخشی از آب خلیج فارس، به داخل منطقه خشکی متصل شده است که یک مسیر 3 کیلومتری را طی می‌کند. همچنین در اطراف این برج اماکن مسکونی و برج‌های بسیاری وجود دارد.

·برج العرب

برج العرب هتلی بسیار زیبا و لوکس در دبی است که بنای آن جز بلند‌ترین برج‎های دبی محسوب می‎شود. این برج با شگفتی‌های خارق‌العادش نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. در بالای این برج  سکویی برای فرود هلی‌کوپتر وجود دارد. برج العرب بزرگترین زمین تنیس جهان را در بالا‌ترین طبقات خود دارد. در نمای داخلی این هتل از طلا استفاده شده است. درنتیجه اگر نگرانی برای هزینه اقامت در این برج را ندارید. پیشنهاد می‌کنیم اقدام به رزرو این برج و پرواز تهران دبی کنید تا سفری بی‌نظیر را تجربه کنید.

·برج الماس

برج الماس قبل از ساخت برج‌های مرتفعی مانند برج خلیفه، به‌عنوان مرتفع‌ترین برج در شهر دبی بود. برج الماس بلند‌ترین ساختمان با کاربری اداری در عروس امارات است. باتوجه‌به اینکه کاربری این برج اداری است، اما گردشگران می‌توانند از این برج مرتفع دیدن کنند. به ‌همین دلیل در این برج امکاناتی برای افرادی که قصد بازدید از این برج را دارند، در نظر گرفته شده است. درنتیجه پیشنهاد می‌کنیم در سفر به دبی، بازدید از این برج سر‌به‌فلک ‌کشیده را از دست ندهید.

·برج کایان دبی

یکی دیگر از معروف‎ترین برج‌های دبی، برج کایان است که توسط یکی از بزرگترین شرکت‌های معماری آمریکا طراحی و ساخته شده است. ساخت این برج به ‎دلیل پیج‌وتاب‌هایی که دارد کار مشکلی بود و مهندسان را دچار چالش‎های بسیاری کرده است؛ اما سرانجام با دانش و خلاقیت آن‌ها، بدون کوچکترین ایراد و خطری ساخته شد. برج کایان دارای نمای بیرونی بسیار زیبا و خاصی است، طوری‌ که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. برج کیان 75 طبقه دارد، به‌ همین دلیل به‌عنوان یکی از مرتفع‎ترین برج‌های دبی محسوب می‌شود.

·برج پرنسس

برج پرنسس سومین برج بلند دنیا است. این برج معماری بسیار جذابی دارد، طوری‌ که نمای زیبای آن  نظر هر توریستی را به‎ خود جلب می‎کند. برج پرنسس 101 طبقه دارد و دارای خانه آپارتمان‌ها و پنت هاوس‌های بسیار لوکس و مجللی است. این برج دارای امکانات رفاهی بسیاری برای افرادی است که در این برج اقامت دارند. این امکانات شامل‎ استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، منطقه بازی کودکان، سونا و تئاتر خصوصی است. همچنین برج پرنسس منظره بسیار جذابی از منطقه مارینا، خلیج عربی و خط افق شهر ارائه می‌دهد.

·برج الیت 

برج الیت، پنجمین برج بلند دبی است که در آن واحدهای مسکونی لاکچری و جذابی وجود دارد. واحدهای این برج به‎صورت واحدهای 1 خوابه تا پنت هاوس‎‌های 4 خوابه است. یکی از دلایل انتخاب برج الیت توسط مسافران، چشم‎انداز بسیار زیبای آن به پالم جمیرا و خلیج فارس است. این برج دارای سه قسمت پایه، طبقه همکف و 86 طبقه است. اگر قصد سفر به دبی و اقامت در این برج را دارید باید اقدام به رزرو این برج و پرواز تهران دبی از سایت‌های معتبر کنید.

دبی 3

·برج گیووا

برج گیووا، برجی بلند قامت در جاده شیخ زاید دبی است. این برج یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره دبی است که در لیست بلندترین برج‌های جهان است. نمای بیرونی این برج بسیار زیبا است و فضای درونی آن نیز، نظر هر توریستی را به خود جلب می‌کند طوری ‎که در همان ابتدای ورود محو لابی زیبای آن خواهید شد. همچنین این بنا دارای دو بخش ساختمان اصلی و ساختمان پارکینگ است.

دبی قطب گردشگری جهان

دبی یکی از بهترین قطب‌های گردشگری است، که سالانه توریست‌های بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. معماری در دبی چیزی جز شگفتی ندارد. بسیاری از برج‌های معروف دنیا در این شهر قرار دارند. برج‌های دبی دارای ساختمان‌هایی با معماری و سبک‌های منحصربه‌فرد است که در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شود. درنتیجه در سفر به دبی بازدید از این برج‌‎ها را فراموش نکنید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بلیط پرواز تهران دبی از سایت معتبر مانند اسنپ تریپ اقدام به خرید کنید. اسنپ تریپ یکی از سایت‌های معتبر برای خرید و رزرو بلیط و هتل است که خدمات بسیار خوبی مانند پشتیبانی 24 ساعته و تخفیفات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.