فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۹۳۶۰

برترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون تومان

برترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان

اگر به‌دنبال گوشی هواوی تا 10 میلیون هستید، پیش‌از هر کاری ابتدا این مقاله را بخوانید! در این مقاله بهترین میان‌رده‌ها و گوشی‌های اقتصادی هواوی را بررسی خواهیم کرد و مشخصات هرکدام را به شما خواهیم گفت.

در این مقاله همراه ما باشید چون قصد داریم به بررسی بهترین‌های گوشی هواوی تا 10 میلیون بپردازیم. در این بازه قیمتی می‌توان گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده خوبی را تهیه کرد. بستگی دارد که شما بیشتر از گوشی موبایل خود چه استفاده‌ای می‌کنید و به‌دنبال چه قابلیت‌هایی هستید.

اگر بیشتر برای بازی از موبایل استفاده می‌کنید، گرافیک و پردازنده باید برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد. اگر بیشتر به عکاسی و فیلمبرداری مشغول هستید، دوربین را اولویت بگذارید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

هواوی نوا 11i

از صفحه‌نمایش این گوشی شروع می‌کنیم. هواوی نوا 11i دارای صفحه‌نمایشی LCD با اندازه 6.8 اینچ است که وضوح فول‌ HD پلاس را ارائه می‌دهد، این وضوح برابر است با 2388 در 1080 پیکسل. نرخ تازه‌سازی آن برابر با 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری‌اش هم 270 هرتز است.

در قلب تپنده این گوشی موبایل یک پردازنده اسنپ دراگون 680 حضور دارد که 8 گیگ رم پشتیبانی‌اش خواهد کرد. حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که می‌توان با کارت حافظه میکرو اس‌دی افزایشش داد. دقت داشته باشید که انرژی مورد نیاز اجزای مختلف این گوشی موبایل را یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند.

این باتری را می‌توان با یک شارژر فست شارژ 40 واتی به‌سرعت شارژ کرد. رابط کاربری EMUI 13 در نوا 11i به‌کمک ما خواهد آمد تا بهتر از امکانات آن استفاده کنیم. دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل است و پنل پشتی‌اش را یک ماژول دوربین 2گانه تشکیل خواهد داد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسل قدرت دارند.

هواوی Y9a

اگر به‌دنبال گوشی هواوی تا 10 میلیون در دسته موبایل‌های اقتصادی هستید، هواوی Y9a بهترین گزینه برای شما خواهد بود. بدنه این گوشی کاملا پلاستیکی است. نمایشگر IPS LCD 6.63 اینچی توانسته از قیمت نهایی گوشی بکاهد و کیفیت قابل قبولی را ارائه بدهد.

رزولوشن این نمایشگر 1080 در 2400 پیکسل است که می‌توان با آن فیلم و سریال‌های معمولی را تماشا کرد. در قلب تپنده آن مدیاتک هلیو G80 حضور دارد که می‌توان از آن برای بازی‌های ویدیویی سبک در کیفیت متوسط کمک گرفت. Mali-G52 MC2 نیز مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی اقتصادی را بر عهده خواهد داشت.

این گوشی را می‌توان در 2 نسخه رم یعنی 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی تهیه کرد. حافظه این گوشی را می‌توان تا 256 گیگابایت افزایش داد. درصورت نیاز می‌توان سیم‌کارت دوم را از این گوشی خارج کرد و به‌جای آن نانو مموری قرار داد. دوربین اصلی آن نیز 64 مگابایت قدرت دارد و در شرایط نوری مناسب می‌توان عکس‌های خوبی به‌وسیله آن تهیه کرد.

412

هواوی نوا 8i

هواوی نوا 8i نیز در لیست گوشی هواوی تا 10 میلیون، یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شود که اتفاقا نسبت به مورد قبلی، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری هم برای خرید دارد. نمایشگر آن نیز IPS LCD است که اندازه‌ای برابر با 6.67 اینچ دارد. رزولوشن این صفحه‌نمایش برابر با 1080 در 2376 بوده که باز برای تماشای فیلم و سریال در کیفیت متوسط مناسب است.

در قلب تپنده آن تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 662 قرار گرفته تا به‌لحاظ پردازشی مزیت‌های زیادی در بازه قیمتی خودش داشته باشد. با استفاده از این تراشه 11 نانومتری می‌توان اغلب بازی‌های ویدیویی را اجرا کرد و کار‌های معمولی را به‌خوبی و بدون لگ انجام داد.

این گوشی را نیز می‌توان در 2 نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی تهیه کرد. البته که هر 2 نسخه حافظه 128 گیگابایتی دارند. شوربختانه این گوشی اقتصادی را نمی‌توان به‌لحاظ حافظه ارتقا داد و امکان استفاده از میکرو اس‌دی در آن وجود ندارد. دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسل که در شرایط نوری مناسب می‌تواند عکس‌های خوبی بگیرد.

هواوی نوا Y90

یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای تهیه گوشی هواوی تا 10 میلیون، نوا Y90 است. این گوشی نیز از نمایشگر IPS LCD‌ بهره می‌گیرد، اما اندازه صفحه‌نمایش آن به‌شکل قابل توجهی بزرگ است. نمایشگر 6.7 اینچی آن وضوحی 1080×2388 پیکسلی دارد که به زبان دیگری، فول اچ‌دی پلاس در نسبت 19.9:9 نامیده می‌شود.

در گوشی با کمترشدن حاشیه‌ها ما 94درصد نمایشگر را در بدنه شاهد هستیم. نرخ‌تازه‌سازی آن 90 هرتز است و می‌تواند 270بار در ثانیه تماس‌های انگشت با صفحه را دریافت کند. پردازنده آن Snapdragon 680 از نوع 6 نانومتری است که 4 هسته‌ای هم محسوب می‌شود.

بار گرافیکی آن را Adreno 610 به‌دوش می‌کشد که نسبتا گرافیک کم‌توانی است. این دستگاه را می‌توان تنها در رم 8 گیگابایتی تهیه کرد. حافظه داخلی آن 128 است و قدرت دوربین اصلی آن نیز به 50 مگاپیکسل می‌رسد. البته در مجموعه ماژول دوربین آن، 2 لنز ماکرو و سنسور عمق میدان دید با قدرت 2 مگاپیکسل حضور دارند.

هواوی نوا 9 SE

آخرین گزینه که در لیست گوشی هواوی تا 10 میلیون قصد معرفی‌اش را داریم، نوا 9 SE است. سری نوا در این لیست حضور پرشوری داشت و به‌نظر در این بازه قیمتی برای برند هواوی برند سری محسوب می‌شود. نوا 9 SE میان‌رده‌ای است که امکانات خوبی را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

در قلب تپنده‌اش یکSnapdragon 680 4G قرار گرفته که یکی از بهترین پردازنده‌های میان‌رده در بازار محسوب می‌شود. این تراشه می‌تواند در پردازش بازی‌های ویدیویی بسیار خوب عمل کند و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 610 تجربه‌ای استاندارد برای کاربر بسازد.

دوربین آن نیز در کلاس میان‌رده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل قدرت خواهد داشت و از قابلیت PDAF نیز پشتیبانی می‌کند. اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی نیز از دیگر اجزای این ماژول جذاب هستند.

413

جمع‌بندی

برای تهیه گوشی هواوی تا 10 میلیون می‌توانید از لیست بالا استفاده کنید. ما سعی کردیم در این لیست بهترین‌های هواوی را کنار یکدیگر بگذاریم و اطلاعات مهم و شاخص آن‌ها را ذکر کنیم. با بودجه 10میلیون تومانی بستگی دارد که شما بیشتر چه استفاده‌ای از گوشی موبایل خود خواهید داشت.

گزینه‌های اقتصادی و همین‌طور میان‌رده در این بازه قیمتی در دسترس شما خواهند بود که می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. برای تهیه هریک از این گوشی‌ها، دیجی کالا در اختیار شماست. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.