فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۰۱۲۹۶

ویلا کردان در شهرک‌های امن

ویلا کردان در شهرک‌های امن

اگر دنبال یک مقصد عالی برای آخر هفته هستید؛ پیشنهاد ما روستای کردان است. البته قبل از شروع یک تعطیلات عالی ویلا کردان را رزرو کنید.

روستای کردان یکی از روستاهای خوش‌آب‌وهوا و سرسبز اطراف تهران است. کردان یک مقصد عالی برای آخر هفته‌های تهرانی‌ها به‌حساب می‌آید. این روستا توجه گردشگران را از همه دنیا به خود جذب می‌کند. اگر دنبال یک مقصد عالی برای آخر هفته هستید؛ پیشنهاد ما روستای کردان است. البته قبل از شروع یک تعطیلات عالی ویلا کردان را رزرو کنید.

چطور به کردان برویم؟

برای دسترسی به کردان ابتدا از تهران خارج شوید؛ وارد بزرگراه تهران و قزوین بشوید. در این بزرگراه 20 کیلومتر را رانندگی کنید؛ بعد از دیدن تابلو کردان به سمت چپ رانندگی کنید. تقریبا بعد از 10 دقیقه به روستای کردان می‌رسید.

آب‌وهوای کردان

روستای کردان آب‌وهوایی خنک و سردی دارد. بیشتر گردشگران آب‌وهوای کردان را شبیه به آب‌وهوایی شمال می‌دانند. در فصل بهار کردان آب‌وهوایی خنک دارد که دمای هوا در شب سردتر می‌شود. اگر سردی هوا شما را اذیت می‌کند؛ حتما در این فصل لباس گرم همراه داشته باشید. در فصل تابستان کردان آب هوای ملایمی دارد. در فصل پاییز؛ هوا سرد است؛ گاهی روزها باران می‌بارد. در فصل زمستان کردان آب‌وهوای سرد و برفی دارد؛ در بیشتر روزها برف‌وباران می‌بارد.

طبیعت و تاریخ کردان

از ویژگی‌‌های روستای کردان دیوارهای کاه‌گلی و درخت‌های قدیمی است. در روستای کردان حرفه‌ای‌تر تفریح کنید؛ از کوه‌های کردان بالا بروید. رودخانه کردان که از وسط روستا می‌گذرد به دریاچه کردان معروف است؛ مسیر رودخانه تا کوه را بپیماید. در این مسیر انواع درخت‌های سرسبز قدیمی از کنار رودخانه عبور کرده است.

855

 

بهترین مناطق ویلا نشین

تا چند سال گذشته وقتی به کردان می‌رفتید؛ خبری از ویلاهای لوکس نبود. خانه‌های قدیمی با دیوار‌های کاه‌گلی؛ درخت‌های چندهزارساله از ویژگی‌های کردان در سال‌های اخیر بود. اما امروزه در برخی از شهرک‌های کردان ویلا‌های لوکس و استخر دار ساخته‌اند. در ادامه به بهترین مناطق ویلا کردان اشاره می‌کنیم:

آغشت

آغشت یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوا و سرسبز کردان است. این منطقه دسترسی خوبی به آب، برق و گاز دارد. با اجاره ویلا کردان در این شانس این را دارید که هر روز آب‌وهوای تازه را استشمام کنید.

تهران دشت

این منطقه، یکی از لوکس‌ترین مناطق کردان است. البته منطقه تهران دشت هنوز بافت روستایی خود را دارد. در این منطقه انواع ویلا لوکس با امکانات کامل قرار گرفته است. در منطقه تهران دشت دسترسی راحتی به سوپرمارکت، نانوایی، ایستگاه پمپ‌بنزین دارید.

سهیلیه

سهلیه یکی از مناطق لوکس اطراف کردان است که فاصله کوتاهی با کردان دارد. اگر برای اقامت دنبال ویلا لوکس با مجهزترین امکانات هستید؛ روی ویلا‌های منطقه سهیلیه حساب باز کنید.

باغبان کلاچی

منطقه باغبان کلاچی همان‌طور که اسمش پیداست؛ یک منطقه خوش و آب هوا با باغ‌های سرسبز است. ویلاها در این منطقه چشم‌انداز منحصربه‌فردی روبه باغ دارتد. تقاضا برای اجاره ویلا کردان در این مناطق بالا است؛ برای اجاره ویلا کردان در این منطقه باید چند هفته قبل از زمان اقامت؛ ویلا کردان را رزرو کنید.

چلنگدار

یکی دیگر از مناطق بکر کردان چلنگدار است. این منطقه ترکیبی از درخت‌های کهن‌سال و ویلا‌های لوکس به شما می‌رود. در این منطقه با اقامت در ویلا کردان لوکس همراه باتجربه اقامت در ویلا خوب؛ از طبیعت این منطقه لذت می‌برید. در منطقه چلنگدار صبح‌ها فرصت این را دارید که صدای پرندگان را بشنوید.

بانو صحرا

بانو صحرا یک منطقه تاریخی در کردان است که قدیمی‌ترین اثر تاریخی کردان در این منطقه قرار دارد. شما می‌توانید با اجاره ویلا کردان اقامتی را به‌دوراز هیاهوی و شلوغی را تجربه کنید.

انواع ویلا و امکانات

در کردان انواع ویلا با سبک‌های متفاوت معماری در منطقه‌های مختلف کردان وجود دارد. میزبانان برای راحتی بیشتر مسافران در ویلا کردان امکاناتی از جمله: پارکینگ، استخر، آشپزخانه با وسایل آشپزی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اختیار آنها قرار می‌دهند.

856

اجاره ویلا کردان

حتما تا الان برای شما سوال شده که ویلا کردان را از کدام پلتفرم اجاره کنیم؟ علی‌بابا معتبرترین پلتفرم اجاره ویلا کردان است. امکان مشاهده ویلا کردان در منطقه‌های مختلف کردان وجود دارد. شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها ویلا باکیفیت بالا را متناسب با بودجه سفرتان را اجاره کنید. برای اجاره ویلا کردان وارد پلتفرم علی‌بابا شوید؛ از قسمت ویلا؛ ویلا متناسب با مقصد سفرتان را اجاره کنید.

قیمت اجاره کردان

شما می‌توانید ویلا کردان را به شکل (روزانه، هفتگی و ماهیانه) اجاره کنید. هزینه اجاره ویلا کردان به سه عامل (موقعیت مکانی، تعداد روزهای اجاره ویلا) بستگی دارد. هزینه اجاره ویلا کردان در برخی از مناطق گران‌تر از بقیه مناطق است. در جدول زیر قیمت اجاره ویلا کردان را در برخی از مناطق می‌بینید.

 

نکات مهم اجاره ویلا

به‌طورکلی اجاره ویلا برای افرادی مناسب است که خانوادگی یا دوستانه سفر می‌کند. در زمان اجاره ویلا کردان باید به فاکتورهای مهمی توجه کنید. در ادامه به فاکتورهای مهم در زمان اجاره ویلا اشاره می‌کنیم.

_ امنیت ویلا را در نظر بگیرید؛

_ امکانات ویلا را بررسی کنید؛

_ بهداشت ویلا را در فراموش نکنید.

قوانین ویلا کردان

میزبانان برای ویلا کردان قوانینی را تعریف می‌‌کند که در زمان اقامت در ویلا موظف به رعایت آنها هستیم. قبل از اجاره ویلا کردان قوانین ویلا را بادقت بخوانید.

منطقه سرسبز سفر

به منطقه آغشت یا باغ چلنگدار کردان سفر می‌کنید؟ شما می‌توانید چند هفته مانده به شروع سفر ویلا کردان را از پلتفرم علی‌بابا رزرو کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.