فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۶۱۷۹

چگونه طلای آب شده بخریم؟ روش های خرید و قیمت طلای آب شده

چگونه طلای آب شده بخریم؟  روش های خرید و قیمت طلای آب شده

خرید طلای آب شده و معامله آن، آنقدرها هم که تصور می‌کنید پیچیده نیست. در این بخش تصمیم گرفته‌ایم آسان‌ترین و بی دردسرترین راه‌های خرید و فروش طلای آب شده را معرفی نموده و‌ نحوه استعلام قیمت طلای آب شده را نیز بررسی کنیم. پس اگر شما نیز تصمیم به خرید طلا آب شده گرفته‌اید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.‌

حتما شما هم بارها و بارها اصطلاح" طلای آب شده" را شنیده‌اید. همان نوع طلایی که این روزها جزء اولین انتخاب‌های یک سرمایه گذار حرفه‌ای است. حال چون خرید و فروش طلای آب شده به اندازه طلای زینتی مرسوم نیست ممکن است تصور کنید خرید آن به این سادگی‌ها نباشد. اما خرید طلای آب شده و معامله آن، آنقدرها هم که تصور می‌کنید پیچیده نیست. در این بخش تصمیم گرفته‌ایم آسان‌ترین و بی دردسرترین راه‌های خرید و فروش طلای آب شده را معرفی نموده و‌ نحوه استعلام قیمت طلای آب شده را نیز بررسی کنیم. پس اگر شما نیز تصمیم به خرید طلا آب شده گرفته‌اید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.‌

طلای آب شده چیست؟

ساده بگوییم: طلای آب شده یعنی طلایی که به وسیله حرارت ذوب شده است و هنوز هیچ شکل یا فرم خاصی به آن داده نشده است. کارگاه‌های طلاسازی معمولا طلاهای دست دوم و کهنه که قابل استفاده نیستند را ذوب کرده و آن‌ها را به طلای آب شده تبدیل می‌کنند. در حالت کلی طلای آب شده اصلی‌ترین متریالی است که توسط طلاسازان مورد استفاده قرار می‌گیرد و تمام جواهرات و زیورآلاتی که پشت ویترین‌های طلافروشی می‌بینید، با طلای آب شده تولید شده‌اند.

۵ مزیت خرید طلای آب شده که باید بدانید!

اما چرا طلای آب شده؟ اگر این سوال را از یک سرمایه گذار حرفه‌ای بپرسید اینگونه پاسخ می‌دهد: انتخابم طلای آب شده است چون:

۱_ اجرت ندارد.

به طلای آب شده هیچگونه اجرتی تعلق نخواهد گرفت. در نتیجه سود شما به عنوان سرمایه گذار بسیار بیشتر خواهد بود.

۲_ مالیات ندارد.

شاید نمی‌دانستید که طلای آب شده حتی مالیات هم ندارد. به همین دلیل نیازی نیست که هنگام فروش بخشی از مبلغ آن را به عنوان مالیات بپردازید.

۳_ در هر مقداری قابل خریداری است.

شما برای خرید طلای آب شده هم محدودیتی ندارید. از یک گرم تا یک کیلوگرم، هیچ تفاوتی ندارد، شما می‌توانید با هر سرمایه‌ای اقدام به خرید کنید. در صورتی که قصد خرید آنلاین طلای آب شده را داشته باشید میتوانید حتی با ۱۰۰ هزار تومان از وب سایت طلاسی اقدام به خرید طلای آب شده کنید.

۴_ سریع و فوری نقد می‌شود.

اگر روزی به سرمایه‌اتان نیاز پیدا کنید، فورا می‌توانید طلای آب شده را به فروش برسانید.‌ چون طلافروشان در کوتاه ترین زمان ممکن آن را از شما خریداری خواهند کرد. پس نیازی نیست که برای فروش طلای آب شده به دنبال مشتری بگردید. در صورتی که خریدتان را از پلتفرم های آنلاین انجام دهید، این امر ساده تر نیز خواهد بود. به عنوان مثال سایت خرید طلای آب شده طلاسی فورا طلای شما را خریداری میکند و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به وجه خود دسترسی پیدا کنید.

۵_ جا به جایی آن آسان است.

ممکن است برخی افراد هنگام خرید طلای آب شده تصور کنند که جا به جایی آن بسیار دشوار است.‌ اما خوب است بدانید که جا به جایی و حمل و نقل و حتی نگهداری این نوع طلا از طلاهای زینتی و سکه‌ها بسیار آسان‌تر بوده و چالش خاصی را به همراه ندارد.

چگونه طلای آب شده بخریم؟ معرفی روش‌ها

به طور کلی دو روش برای خرید طلای ذوب شده وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • خرید حضوری

اول از همه شما می‌توانید با مراجعه به طلافروشی‌های سطح شهر، اقدام به خرید طلای آب شده کنید. چرا که طلای آب شده معمولا در طلافروشی‌ها نیز موجود خواهد بود‌.

  • خرید آنلاین طلای آب شده

و اما می‌رسیم به خرید آنلاین طلای آب شده، پیشنهاد ما به شما این است که خرید آنلاین طلای آب شده را جایگزین خرید حضوری کنید تا با دردسرهای خرید حضوری مواجه نشوید. وب سایت طلاسی معتبرترین وب سایت خرید طلای آب شده در ایران محسوب می شود. این وب سایت با توجه به مجوز خرید و فروش طلای آب شده به صورت آنلاین بهترین گزینه برای خرید آنلاین طلای آب شده محسوب می شود.

خرید آنلاین طلای آب شده یا خرید حضوری؟ کدام بهتر است؟

آنلاین یا حضوری؟ حتما شما هم هنگام خرید طلای آب شده در این خصوص شک و تردید دارید. اما توصیه ما همواره خرید آنلاین می‌باشد. چون خرید آنلاین این نوع طلا در مقایسه با خرید حضوری، مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

  • در خرید آنلاین چون سایت همیشه فعالیت دارد شما می‌توانید قیمت روز طلای آب شده را مرتبا رصد کنید. در حالی که در خرید حضوری استعلام قیمت‌ها کمی دشوار می‌شود.
  • در صورتی که از وب سایت طلاسی اقدام به خرید طلای آب شده کنید، میتوانید با کمک ابزار هایی که این وب سایت در اختیار شما قرار می دهد به سادگی طلای خود را در قیمت مد نظر خود به فروش برسانید.
  • کارمزدی که در خرید آنلاین دریافت می‌شود بسیار مناسب‌تر و کمتر از چیزی است که در خرید حضوری دریافت خواهد شد.
  • خرید طلای آب شده به شکل آنلاین در زمان کوتاه‌تری انجام شده و فرآیند ساده‌تری خواهد داشت.

و اما بخش مهم! طلای آب شده را از کجا بخریم؟

برای خرید آنلاین طلای آب شده می‌بایست حتما به سامانه و سایت‌های معتبر مراجعه کنید تا سرمایه گذاری ایمنی داشته باشید. طلاسی یکی از بهترین و خوشنام‌ترین مجموعه‌های فروش طلای آب شده  است که این امکان را فراهم کرده تا شما خوبان بتوانید از هر کجای ایران اقدام به خرید آنلاین طلا و سرمایه گذاری نمایید. طلاسی پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد، قیمت‌های لحظه‌ای طلا را به شما اعلام می‌کند و همچنین این امکان را فراهم کرده تا با کمترین سرمایه نیز طلا بخرید و هیچ اجرت و مالیاتی را از طلای آب شده شما کسر نخواهد کرد. پس اگر قصد خرید آنلاین طلای آب شده را دارید، طلاسی ایده آل‌ترین انتخاب خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مزایای وب سایت طلاسی برای خرید طلا به سایت اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز مراجعه کنید.

توضیح تصویر: طلای آب شده – انگ طلای آب شده

مزایای خرید طلای آب شده از طلاسی

نکات مهم هنگام خرید آنلاین طلای آب شده

احتمالا حالا تصمیمتان را گرفته‌اید و می‌خواهید طلای آب شده را به صورت آنلاین خریداری کنید. اما لازم است که پیش از خرید طلای آب شده به برخی نکات مهم نیز توجه نمایید، این نکات عبارت‌اند از:

  • اول از همه از اعتبار سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید. توجه نمایید که سایت تمامی مجوزات لازم از جمله مجوز سامانه معاملات آنلاین طلای آب شده  را دارا باشد.
  • سایت مورد نظر حتما دارای پشتیبانی باشد تا در مواقع نیاز بتوانید چالش‌های احتمالی را برطرف نمایید.
  • سایتی که انتخاب می‌کنید بهتر است امکاناتی مثل استعلام قیمت‌ها، محاسبه درصد سود، درصد ریسک و ...را دارا باشد.

خبر خوب این است که وب سایت طلاسی تمامی این ویژگی‌ها را داراست.

 

خرید طلای آب شده از طلاسی

خرید طلای آب شده از طلاسی

سخن آخر

در این مطلب دو روش خرید طلای آب شده را مورد بررسی قرار دادیم. طلای آب شده به علت عدم وجود اجرت، مالیات و موارد این چنینی، معمولا حاشیه سود بالایی را برای سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت. حتی در مقایسه تکنیکال با سکه و طلای زینتی نیز، باید بگوییم که طلای آب شده گزینه ایده آل‌تری است. پس اگر قصد سرمایه گذاری در بازار طلا را دارید، بهتر است طلای آب شده جز اولین گزینه‌هایتان باشد.

سوالات متداول

  • ممنوع بودن خرید و فروش طلای آب شده! شایعه یا واقعیت؟

در سال‌های گذشته معمولا چنین شایعه‌ای بسیار به گوش می‌رسید. اما در حال حاضر خرید و فروش این نوع طلا هیچگونه ممنوعیتی ندارد.

  • آیا طلای آب شده حباب دارد؟

بله، چون قیمت آن به نرخ دلار، نرخ طلای جهانی و ... وابسته است. اما معمولا حباب آن نسبت به سایر انواع طلاها کمتر است. شما میتوانید در هر لحظه قیمت طلای جهانی را در سایت investing مشاهده کنید.

  • طلای آب شده یا شمش؟ کدام یک برای سرمایه گذاری بهتر است؟

هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند و برای تشخیص اینکه کدام یک برتر هستند نیاز به یک تحلیل تکنیکال خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.