فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۰۳۲۸۴

دبیر انجمن خودروسازان ایران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

جایگزین پراید سال آینده روانه بازار می‌شود / قیمت جایگزین پراید چقدر است؟

جایگزین پراید سال آینده روانه بازار می‌شود / قیمت جایگزین پراید چقدر است؟

دبیر انجمن خودروسازان ایران می‌گوید: سال 99 خودرو جایگزین پراید وارد بازار می‌شود. قدر مسلم قیمت خودرو جایگزین گران‌تر از خود پراید است.

دبیر انجمن خودروسازان ایران در پاسخ به این پرسش که آیا خودروسازان برنامه‌ای برای جایگزینی خودرو پراید دارند؟ به تجارت‌نیوز گفت: یکی از گروه‎های خودروسازی برنامه‌ای برای جایگزینی خودرو پراید دارد؛ مسلما در حال حاضر نمی‌توان قیمت پراید را پس از توقف خط تولید پیش‌بینی کرد. آنچه که مشخص است جایگزین خودرو پراید به زودی معرفی و روانه بازار می‌شود.

احمد نعمت بخش در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا قیمت خودرو جایگزین گران‌تر از پراید است؟ پاسخ داد: سال 99 خودرو جایگزین پراید وارد بازار می‌شود. قدر مسلم قیمت خودرو جایگزین گران‌تر از خود پراید است. حتی در این بازه زمانی خودروسازان پلتفرم‌های مختلفی را طراحی کرده‌اند و فعلا نیز این خودرو در حال تولید است.

او با اشاره به داخلی‌سازی این خودرو جدید گفت: قطعا این خودرو 100 درصد داخلی‌سازی نیست. ممکن است برخی از قطعات مثل بلبرینگ خودرو را از سایر کشورهای وارد کرده باشند اما آنچه که پیداست 90 درصد این خودرو ساخت داخل است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.