فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۸۱۰۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه/ کدام شرکت‌ها حضور دارند؟

جزئیات مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه/ کدام شرکت‌ها حضور دارند؟

مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان در در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از ساعت ۱۷ امروز، ۲۵ تیر آغاز می‌شود. کدام خودروسازان در این مرحله حضور دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از ساعت ۱۷ امروز، شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

اجرای مرحله نخست از عرضه محصولات شرکت‌های خودروسازی در این سامانه، با حواشی زیادی همراه بود. از اختلال‌های روزهای نخست گرفته تا اعلام دیرهنگام اسامی برندگان. در ادامه نیز بحث‌هایی در مورد امنیت سامانه یکپارچه مطرح شد.

با وجود این، منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت روز پنجشنبه اعلام کرد که با برطرف شدن ایرادات امنیتی این سامانه، دور دوم ثبت‌نام خودرو آخر تیر انجام می‌شود ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

در ادامه نیز، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه ، روز شنبه ۲۵ تیر از ساعت ۱۷ به مدت سه روز آغاز می‌شود.

به گفته او، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، مجری قرعه‌کشی را موظف به ارتقا ضرایب ایمنی خود کرده و این شرکت تمام تاییدیه‌های لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ کرده است ( فارس ).

اما کدام شرکت‌ها در این مرحله از فروش حضور دارند؟

خودرو

لینک‌های فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، غیرفعال است.

شرکت‌های حاضر در مرحله دوم فروش خودرو

ایران‌خودرو ، سایپا، مدیران خودرو و آرین پارس موتور ، چهار شرکتی هستند که طرح‌های مصوب خود را در این مرحله از فروش خودرو، به صورت رسمی اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد بهمن موتور و کرمان موتور به احتمال زیاد امروز شرایط فروش خود را نهایی و با اخذ تاییدیه‌های لازم اعلام می‌کنند.

به فهرست شرکت‌های حاضر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، دو شرکت جدید نیز افزوده شده است؛ فردا موتورز و خودروسازی ایلیا.

پیگیری تجارت‌نیوز از این دو شرکت نشان می‌دهد ایلیا نیز شرایط فروش خود را روز پنجشنبه به سامانه ارائه کرده است. این مجموعه، در صورت تایید شراط فروش، در این مرحله از فروش خودرو حضور دارد.

اما اپراتور شرکت فردا به خبرنگار تجارت‌نیوز گفت این مجموعه در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه حضور ندارد. در سایت این شرکت نیز بخشنامه‌ای دیده نمی‌شود.

در این میان، لینک ثبت‌نام در طرح‌های فروش از نوع بدون قرعه‌کشی خودروسازان، که تا روز گذشته در این سامانه فعال بود، امروز غیرفعال شده است.

برای آگاهی از طرح‌های فروش مصوب مطالب زیر را بخوانید:

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.