خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۳۵۱۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت اشکودا سوپرب مشخص شد/ سدان وارداتی با چه قیمتی وارد ایران می‌‌شود؟ + لینک خرید

قیمت اشکودا سوپرب مشخص شد/ سدان وارداتی با چه قیمتی وارد ایران می‌‌شود؟ + لینک خرید

اشکودا سوپرب از جدیدترین خودروهای وارداتی اروپایی زیرمجموعه گروه فولکس‌واگن به شمار می‌رود که قرار است در دور جدید تخصیص خودرو به متقاضیان اسفند 1401 تحویل داده‌ شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، اشکودا سوپرب یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی با اصالت اروپایی است که از سوی پارس ساتر هوشمند وارد ایران می‌شود. آن دسته از متقاضیانی که در اسفند 1401 مبلغ 500 میلیون تومان در حساب‌های وکالتی خود بلوکه کرده بودند، از روز جاری می‌توانند در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به نشانی SaleAuto.ir خودرو خود را انتخاب کنند؛ همچنین مهلت ورود به سامانه تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 9 خرداد ادامه خواهد داشت.

قیمت اشکودا سوپرب

طبق اطلاعیه شماره 15 سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت قطعی اشکودا سوپرب در مبادی ورودی مشخص شد؛ البته فعلاً قیمت دقیق مصرف‌کننده برای آن معلوم نیست.

قیمت اشکودا سوپرب به صورت قطعی در مبادی ورودی دو میلیارد و 224 میلیون و 240 هزار تومان عنوان شده که با محاسبه هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودرو فرسوده، کرایه حمل‌ونقل و مواردی دیگر، احتمالاً در محدوده دو میلیارد و 670 میلیون تا دو میلیارد و 890 میلیون به دست متقاضی برسد.

معرفی اجمالی اشکودا سوپرب

سدان وارداتی زیرمجموعه گروه فولکس‌واگن از یک پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که قادر به تولید حداکثر 147 اسب‌ بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور است. قدرت تولیدی پیشرانه با گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

همچنین از جمله آپشن‌های ممتاز این خودرو می‌توان به سیستم کنترل فشار باد لاستیک، سیستم کروز کنترل تطبیقی، سنسور باران و کنترل کشش، راهدار بین خطوط، ایربگ جانبی جلو، ایربگ برقی، دوربین دنده عقب و کنترل حرکت خودرو در سر بالایی اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.