فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۶۰۴

بازگشت ۲۰۷ صندوق دار به خط تولید​ ایران خودرو

بازگشت 207 صندوق دار به خط تولید​ ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو از برنامه‌های جدید تولید این خودروساز خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پژو ۲۰۷ صندوقدار به سبد محصولاتی ایران خودرو باز می گردد. مدیرعامل آبی های جاده مخصوص با اعلام این خبر از سایر برنامه های توسعه محصول این خودروساز رونمایی کرد. علیمردان عظیمی گفت:‌ «در نیمه دوم سال جاری علاوه بر پژو ۲۰۷ صندوقدار، محصول جدید آبی‌های جاده مخصوص یعنی «ری را» هم عرضه خواهد شد.»

آنطور که مدیرعامل آبی‌های جاده مخصوص وعده داد «این خودروساز به دنبال این است تا قیمت ری را را از قیمت گذاری دستوری خارج کند.»

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص چنانچه موفق به این کار نشود نقشه دیگری در سر دارد و آن برخورداری حاشیه سود مناسب برای ری را در صورت تدوام سیاست قیمت گذاری دستوری است. به گزارش اقتصادنیوز، ایران خودرویی‌ها به دنبال این هستند تا در بخش خودروهای مونتاژی خود تمرکز بیشتری روی تولید هایما S8 داشته باشند.

 مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت با رد موضوعاتی در خصوص توقف ثبت سفارش واردات خودرو به کشور از سرعت گرفتن واردات با اولویت خودروهای برقی و هیبریدی خبر داد.

براساس صحبت‌های عظیمی این محصول مونتاژی سهم بیشتری از کیک تولید خودروهای مونتاژی این خودروساز را تصاحب خواهد کرد. مدیرعامل ایران خودرو از برنامه ریزی این خودروساز برای حضور در بخش خودروهای سواری برای حمل و نقل عمومی نیز خبر داد.

عظیمی گفت: «دو محصول تارا توربواتوماتیک و سورن توربوگازسوز در سبد تولیدات امسال قرار دارد که می توانند در زمینه حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرند.»

بازگشت پژو ۲۰۷ صندوقدار به سبد محصولاتی ایران خودرو می تواند خبر خوبی برای متقاضیان بازار خودرو باشد. به گزارش اقتصادنیوز، ایران خودرویی تجربه موفقی با تولید پژو ۲۰۶ صندوقدار در کارنامه داشتند. بعد از امضای توافقنامه برجام مدیران وقت آبی های جاده مخصوص به دنبال تکرار تجربه موفق پژو ۲۰۶ صندوقدار با تولید و عرضه پژو ۲۰۷ صندوقدار بودند اما به دلایل نامشخص تولید و عرضه این خودرو را نیمه کاره رها کرده و به نوعی پژو ۲۰۷ صندوقدار را به موزه فرستادند.

سخنان مدیرعامل این خودروساز نشان می دهد مشتاقان پژو ۲۰۷ صندوقدار در سال جاری می توانند بار دیگر محصول محبوب خود را در اختیار بگیرند‌.

منبع : اقتصادنیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.