فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۶۴۴

ایلان ماسک افشا کرد؛ پسرم را این ویروس کشت

ایلان ماسک افشا کرد؛ پسرم را این ویروس کشت

ماسک گفته بود: «تا زمانی که ویروس ذهن بیدار که اساسا ضدعلم، ضد شایستگی و به طور کلی ضد بشری است متوقف نشود، تمدن هرگز چند سیاره‌ای نخواهد شد.»

به گزارش تجارت‌نیوز، ایلان ماسک، مالک اسپیس‌اکس در گفتگو با جردن پیترسون، روان‌شناس بالینی درباره فرزندش خاویر ماسک که هویت جنسی‌اش را تغییر داده و اعلام کرده به دنبال قطع رابطه با پدرش است، گفت که «او را با داروهای مسدودکننده بلوغ کشتند».

ایلان ماسک در این گفتگو «ویروس ذهن بیدار» را عامل «مرگ پسرش» دانست و «سوگند» خورد که ویروس ذهنی بیدار را «نابود» کند. او گفت که در این زمینه «در حال پیشرفتیم».

فرزند ماسک که ایلان او را خاویر نامید، دو سال پیش از این با انتشار پیامی در اکس اعلام کرده بود که «من دیگر با پدر بیولوژیکی خود زندگی نمی‌کنم و نمی‌خواهم به هیچ‌وجه با پدر بیولوژیکی خود نسبتی داشته باشم.»

بنابر درخواست او، نام کامل او ویویان جنا ویلسون خواهد بود که نام خانوادگی مادرش را می‌گیرد و او می‌خواهد به عنوان زن شناخته شود.

اصطلاح «ویروس ذهن بیمار» یک اصطلاح تحقیرآمیز برای سیاست و فرهنگ مترقی محسوب می‌شود. ماسک گفته بود: «تا زمانی که ویروس ذهن بیدار که اساسا ضدعلم، ضد شایستگی و به طور کلی ضد بشری است متوقف نشود، تمدن هرگز چند سیاره‌ای نخواهد شد.»

منبع : یورونیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.