فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۷۸۶

غافلگیری بزرگ ایران خودرو برای جاماندگان طرح فروش فوق‌العاده

غافلگیری بزرگ ایران خودرو برای جاماندگان طرح فروش فوق‌العاده

طرح فروش ایران خودرو ساعت ۲۴ دوم شهریور سال جاری تمام می‌شود اما متقاضیانی که حساب وکالتی افتتاح نکردند هنوز می‌توانند در این طرح فروش نام نویسی کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

ایران خودرو لونا GRE و فاو بستیون NAT را بدون نیاز به افتتاح حساب وکالتی در جدیدترین طرح فروش خود عرضه کرده است. بنابراین منقاضیانی که به هر دلیل از افتتاح حساب وکالتی جا مانده اند می توانند در فرصت باقی مانده تا پایان طرح فروش یعنی ساعت ۲۴ دوم شهریور ۱۴۰۳ نسبت به خرید دو خودروی برقی ایران خودرو اقدام کنند.

ایران خودرویی ها در جدیدترین طرح فروش خود ۹ محصول پُرتقاضا شامل این خودروساز پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU5، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU3، تارا V1 پلاس با گیربکس دستی، تارا V4 LX با گیربکس اتوماتیک، هایما X7، هایما S5، هایما X7 پلاس، سورن پلاس بنزینی، رانا پلاس به همراه جدیدترین محصول تولیدی خود یعنی "ری را" را در  کنار لونا GRE و فاو بستیون NAT در دسترس متقاضیان قرار داده است. 

متقاضیان پیش از این باید برای خریداری محصولات پُرتقاضای عرضه شده و همچنین "ری را" نخستین کراس اوور ایرانی اقدام به افتتاح حساب وکالتی می کردند. به گزارش اقتصادنیوز، آبی های جاده مخصوص با هماهنگی سیاست گذار خودرویی به متقاضیان تکلیف کردند که در حساب های وکالتی خود مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را ذخیره کنند. این به آن معنا بود که مبلغ حساب های وکالتی نسبت به زمان عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو رشدی حدود ۱۳۰ درصدی را تجربه کرده است.

یک امتیاز برای متقاضیان عادی محصولات برقی 

با این حال مدیران ایران خودرو یک امتیاز برای متقاضیان عادی محصولات برقی عرضه قائل شدند و اعلام کردند خریداران  لونا GRE و فاو بستیون NAT  از افتتاح حساب وکالتی معاف هستند همچنین شرط پلاک فعال و محدودیت خرید خودرو برای متقاضیانی که در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا محصولی دریافت کرده اند یا طی ۲۴ ماه گذشته از خودروسازان خصوصی خرید انجام داده اند، برای آنها اعمال نمی شود. این اقدام دست متقاضیان خرید خودروهای برقی ایران خودرو را بیش از پیش باز کرد. به گزارش اقتصادنیوز، دلیل امتیاز دهی آبی های جاده مخصوص برای فروش محصولات برقی را باید در تردید خریداران به در اختیار گرفتن خودروهای برقی جست و جو کرد.

پیش تر اخباری درباره استفاده از دو محصول برقی ایران خودرو برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی هم به گوش می رسید. برخی گمانه زنی ها نشان می دهد به احتمال زیاد استقبال اندک رانندگان تاکسی از تعویض خودروی در اختیار خود با محصولات برقی سبب شده تا ایران خودرویی ها به فکر فروش خودروهای برقی خود به متقاضیان عادی بیفتند و امتیاز ویژه ای در طرح فروش خود برای لونا GRE و فاو بستیون NAT قائل شوند.

براساس اخبار منتشر شده حدود ۴۴ هزار نفر برای در اختیار گرفتن دو خودروی برقی ایران خودرو نام نویسی کردند که بی تردید بر تعداد آنها افزوده حواهد شد. البته ایران خودرویی ها مشخص نکردند چه تعداد خودروی برقی در این طرح فروش عرضه می کنند.

به نظر می رسد اگر جاماندگان از افتتاح حساب وکالتی امکان ثبت نام برای خودروهای پُرتقاضا و "ری را"  را از دست داده اند می توانند با نام نویسی برای لونا GRE و فاو بستیون NAT دست خالی از کنار اولین طرح فروش گسترده ایران خودرو بعد از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو رد نشوند و شانس خود را برای در اختیار گرفتن محصولی از این طرح فروش آزمایش کنند.

قیمت کارخانه لونا GRE حدود یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان است و قیمت فاو بستیون NAT حول و حوش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای مصرف کنندگان اعلام شده است.

منبع : اقتصادنیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.