فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۶۸۰

تعداد متقاضیان محصولات ایران‌ خودرو اعلام شد

تعداد متقاضیان محصولات ایران‌ خودرو اعلام شد

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: در حال حاضر ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ نفر برای خرید محصولات شرکت ایران‌خودرو ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: صبح امروز قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو انجام شد؛ به طوری که در این دوره از عرضه محصولات ایران‌خودرو، ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ نفر برای خرید محصولات این شرکت ثبت‌نام کردند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در پاسخ به سوالی که نتایج چه زمانی اعلام می شود، تصریح کرد: نتایج این دوره پس از پایش‌های طرح جوانی جمعیت،‌ خودروهای فرسوده و ... اعلام می شود که با توجه به تعطیلی هفته جاری، نتایج، هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: همچنین تعداد سفارش متقاضیان در مجموع ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ مورد بود که از این میزان تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ مورد، تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ مورد، تعداد سفارش طرح فرسوده ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز ۶۹ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است.

تقدسی بیان کرد: در این دوره ۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش فروش را انتخاب کردند. تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.